تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۵:۳۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 47668

ماحی آنا نعمتی همایون ارشادیسینماسینما ، علی پاکزاد – همایون ارشادی بازیگر فیلم «ماحی» معتقد است این اثر می توانست یکی از فیلمهای خوب سینمایی لقب بگیرد. اما سانسور باعث شد تا داستان آن تغییر کند.

به گزارش سینماسینما، همایون ارشادی در جشنواره سی و پنجم با سه فیلم «ایتالیاایتالیا» ساخته کاوه صباغ زاده ، «بن بست وثوق» به کارگردانی حمید کاویانی و «انزوا» ساخته مرتضی علی عباس میرزایی حاضر شد او در هر سه فیلم نقش کوتاهی داشت. ارشادی اکنون فیلم « ماحی» به کارگردانی داوود خیام را روی پرده سینما دارد.

همایون ارشادی بازیگر فیلم «ماحی» درباره حضور در این فیلم سینمایی گفت:« به حدی برای این فیلم مانع به وجود آوردند که اصلا نمی دانم نقشم دقیقا در «ماحی» چه بود. واضح نیست که شخصیت «ماحی» که آناهیتا نعمتی آن را بازی می کند را بر چه اساسی وارد یک سری از موضوعات می کنم. در سناریویی که خواندم شخصیتم در فیلم به خوبی معرفی می شد و پیشینه این دکتر معلوم بود. موضوع پروتزها و تاثیر آن در داستان فیلم کاملا مشخص بود. فقط در یک سکانس واضح است که من به عنوان دکتر در حال تزریق پروتز به یکی از بیماران هستم. سانسور این فیلم را از بین برد.»

او تاکید کرد:«بعضی سیاست های اشتباه اجازه نمی دهد که سینمای ما پیشرفت کند.»

او ادامه داد :«خانم آنا نعمتی در فیلم «ماحی» بازی قابل قبولی را از خود نشان دادند. البته این موضوع به کارگردان فیلم ارتباطی ندارد و مختص خود خانم نعمتی است. این فیلم دومین همکاری من با آنا نعمتی بود. اولین تجربه ما در در فیلم «آل» ساخته بهرام عظیمی شکل گرفت. به شخصه فیلم «ماحی» را دوست داشتم اما آن چیزی که اکنون در پرده سینما نمایش داده می شود هیچ ارتباطی به فیلمنامه اثر ندارد. این پتانسیل وجود داشت که «ماحی» فیلم خیلی خوبی شود زیرا تمام المانهای یک اثر قابل قبول را داشت. ولی متاسفانه اصلاحیه ها، داستان فیلم را گنگ کرد. موضوع خوبی داشت که به معضل رانت و مفاسد اقتصادی می پرداخت که اجازه این کار را ندادند.»

ارشادی درباره جشنواره سی و پنجم و حضور در نقش های کوتاه گفت:« قصد داشتم که در جشنواره سی و پنجم در نقش های کوتاه حضور پیدا کنم ؛ که این اتفاق در فیلم « بن بست وثوق» ، «انزوا» و «ایتالیاایتالیا» رخ داد. اگر نقش کوتاهی را قبول می کنم فقط به دلیل رفاقتی است که با کارگردان کار دارم. امیر علی دانایی بازیگر فیلم « انزوا» از من خواست که حضور پیدا کنم و من هم پذیرفتم.»

 

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها