تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۰:۵۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 77811

مدیر دبیرخانه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر گفت: به دلیل استقبال بسیار خوب مردم از اولین روز پیش‌فروش بلیت‌های جشنواره فیلم فجر، به ظرفیت سینماهای مردمی سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر اضافه خواهد شد و تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه، سهمیه جدید در همه سینماهای مردمی ارائه می‌شود.

به گزارش  سینماسینما، سیمون سیمونیان، مدیر دبیرخانه سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر در گفت‌وگو با ستاد خبری جشنواره فیلم فجر گفت: پیش‌فروش بلیت‌های مردمی از صبح امروز (شنبه) آغاز شد و با توجه به استقبال گسترده در روز اول بخش عمده بلیت‌ها به فروش رسید.

او افزود: بر اساس سهمیه‌بندی فروش بلیت‌ها، ۵ درصد برای صاحبان آثار و هنرمندان اختصاص داده شده بود که این سهمیه طی روزهای ۲۸ و ۲۹ دی ماه به فروش رفت.

سیمونیان افزود: ۶۰ درصد برای پیش‌فروش مردمی از ۳۰ دی آغاز شده و تا ۲ بهمن ادامه خواهد داشت.

به گفته مدیر دبیرخانه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر، ۱۵ درصد سهمیه بلیت‌ها برای سازمان‌ها و نهادها اختصاص داده شده است که طی روزهای چهارم وپنجم بهمن ماه نمایندگان این تشکل‌ها، با مراجعه به پردیس سینمایی ملت محل پیش‌فروش بلیت‌ها، این سهمیه را برای کارمندان و پرسنل خود خریداری خواهند کرد.

سیمون سیمونیان در ادامه اظهار کرد: امسال  ۲۰ درصد بلیت‌ها برای عرضه در گیشه سینماها درنظر گرفته شده که در اختیار سینماهای نمایش‌دهنده فیلم‌های جشنواره فیلم فجر قرار داده می‌شود.

او در پایان گفت: امسال بیشترین سهمیه بلیت‌های جشنواره به مردم اختصاص داده شده است.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها