تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۲:۲۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 45285

پژمان جمشیدیبه مناسبت شهرآورد بزرگ تهران پژمان جمشیدی سه خاطره مربوط به دوران فوتبالش و دربی های مختلف را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

به گزارش سینماسینما، این فوتبالیست سابق و بازیگر کنونی اینطور نوشت:

سلام
به مناسبت اکران «خوب ، بد ، جلف» و داربی فردا میخوام سه تا خاطره از روزهای خوش حضور در داربی هام براتون بگم :
١-خوب : روز عروسی بهروز رهبری فر و داربی که در نهایت منجر به پیروزی ٢-١ ما شد که اون روزها روزهای رفاقت تنگاتنگ من و بهنام ابولقاسم پور بود که گل دوم اون بازی رو برای ما زد و شادی من رو بیشتر کرد. یادش به خیر
٢-بد : سال ٨٣ و داربی که ما تا دقایق پایان بازی ٢-١ جلو بودیم.حدود دقیقه ٨۵ بازی بود که استقلال صاحب یک ضربه کرنر شد. من تو این مواقع وظیفم حراست از تیر یک دروازمون بود. تا آبی ها توپ رو بکارن برای زدن ضربه کرنر ، من دست به تیر ایستاده بودم و چشمم افتاد به اسکوربورد ورزشگاه تو ضلع مقابل و وقتی دقیقه حک شده روش رو دیدم تو دلم گفتم خدایا شکرت بازی رو بردیم. اما امان از اتفاقاتی که قراره بیفته و ما بی خبریم.همون کرنر تو یک رفت و برگشت وارد دروازمون شد و تو وقت های اضافی هم گل سوم رو خوردیم و وقتی داور سوت پایان بازی رو کشید ما بازی رو ٣-٢ باخته بودیم. فوتبال درست شبیه زندگیه. هیچ موفقیتی موندگار نیست و هر لحظه ای پیش لحظه آینده ایه که نمیتونی اونو پیش بینی کنی.
٣-جلف : تو یه داربی وقتی از رختکن تیم وارد تونل شدیم که برسیم به زمین و وارد چشمان ١٠٠ هزار تماشاچی متعصب و میلیون ها بیننده مشتاق بشیم ، علی انصاریان یه کش داد بهم گفت پژمان موهای من رو باهاش ببند ( اون موقعی میخواست موهاش رو ببنده که مو بستن مد نبود ) خلاصه من هم به جای این که موهاش رو از پایین جمع کنم نامردی نکردم و موهاش رو مثل سامورایی ها از وسط موهای پشت سرش بستم.مدارکش هم موجوده که نشون میده من چقدر جلف بستم اون موهارو.علی هم هی میپرسید داداش خوب شد منم با اعتماد به نفس تمام میگفتم عالی شدی.خلاصه این کار من پای علی رو تا کمیته انظباطی و حتی مجلس باز کرد.کلی دلواپسان اخلاق فریاد زدند وا مصیبتا ، چه نشسته اید که فرهنگ سامورایی جای فرهنگ پهلوانی رو گرفت.علی هم تا یک هفته وقتی وارد رختکن تیم میشد ٢٠ ثانیه با غضب و اشک من رو در سکوت نگاه میکرد ، من هم با شرمندگی و ندامت سری به علامت سلام تکون میدادم که طبیعتا بی جواب میموند.علی جان امیدوارم سر این کار حلال شده باشم.
خلاصه به امید یک دیدار فوق العاده و سلامتی همه بازیکنان و تماشاچی های عزیز و در انتها پیروزی پرسپولیس و در پایان فصل قهرمانی
امیدوارم احترام تیم حریف رو هم حفظ کنیم و با رعایت فرهنگ از یک بازی خوب لذت ببریم چون در نهایت تمام زندگی یک خاطره است.
دوستدارتون پژمان

پژمان جمشیدی

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها