تاریخ انتشار:۱۴۰۲/۰۹/۲۰ - ۱۶:۳۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 192700

مراسم رونمایی از فیلم مستند «آخرین قرار» با حضور سازندگان، سینماگران و ورزشکاران و جمعی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.

به گزارش سینماسینما، در ابتدای این مراسم سعید چاری (کارگردان) با تشکر از شرایطی که برای نمایش این فیلم فراهم شده است گفت: من مستندهای زیادی ساخته‌ام اما این اولین مستندی بود که برای یکی از دوستان خودم ساختم و بیشتر یک کار دلی بود تا یاد علی انصاریان را زنده نگه‌ داریم و مطمئنم که علی انصاریان ما را امروز می‌بیند.

سردار محمد رویانیان، مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس نیز با تشکر از سازندگان مستند «آخرین قرار» بیان کرد: علی انصاریان ورزشکار و هنرمندی مردمی بود که در دل جامعه با مردم بود و یک انسان ویژه بود و افرادی مانند علی انصاریان ویژگی‌ها داشت که قطعا من و بسیاری دیگر از افراد نداریم و به نوعی آنها جز مفاخر و الگوهای جامعه هستند.

وی ادامه داد: در دنیا ما را به نام ورزشکاران و هنرمندانمان می‌شناسند و ساخت مستندهایی مانند «آخرین قرار» باعث می‌شود که به یاد و شناخت چنین افرادی عمق بیشتری داده شود و کار بسیار ارزشمندی است زیرا آن هنرمند و ورزشکار کارهای خودش را کرده و نوشته است و با ساخت چنین مستندهایی این ما هستیم که در حال بازخوانی آن نوشته‌ها هستیم.

رویانیان با طلب آمرزش برای ورزشکاران و هنرمندان از دنیا رفته مانند علی انصاریان و مهرداد میناوند تاکید کرد که باید قدر هنرمندان و ورزشکاران پیشکسوت را بیشتر بدانیم.

فیلم مستند «آخرین قرار» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سعید چاری با نگاهی به زندگی علی انصاریان ساخته شده است.

لینک کوتاه

 

آخرین ها