تاریخ انتشار:۱۴۰۲/۰۸/۱۳ - ۱۷:۰۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 191516

فیلم سینمایی «زندگی شیرین» به نویسندگی و کارگردانی مجتبی اسپنانی و تهیه‌کنندگی مجید صدیقی از روز چهارشنبه ۱۷ آبان در سینماهای منتخب گروه سینمایی هنر و تجربه به نمایش در می‌آید.
به گزارش سینماسینما، فیلم سینمایی «زندگی شیرین» داستان شیرین و دو فرزندش است که در سال‌های دفاع مقدس در خانه خود در یکی از محله‌های اصفهان زندگی می‌کند. منصور شوهر او که به جبهه رفته، قرار است یک روز به اصفهان بیاید و برگردد. شیرین سعی دارد خانه را برای ورود او آماده ‌کند.
شهره موسوی، ایمان نظیفی، شاهده خدادادی، ماهک حسینی، نازنین علینقیان، امیرعلی مرادمند، بتول شیرانی، احمد خوانساری و دلارام ترکی از جمله بازیگران این فیلم هستند.
اکران فیلم سینمایی «زندگی شیرین» از روز چهارشنبه ۱۷ آبان در سینماهای منتخب گروه سینمایی هنر و تجربه آغاز می‌شود و مراسم رونمایی این فیلم نیز روز دوشنبه ۱۵ آبان ساعت ۱۷ در پردیس سینمایی چارسو برگزار می‌شود.
عوامل دیگر فیلم سینمایی «زندگی شیرین» عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: مجتبی اسپنانی، برداشت و طراحی صدا: مهران ثابتی‌فر، طراح صحنه و لباس: متین سلیمانی، طراح چهره‌پردازی: نفیسه علیزاده، موسیقی: کارنگ کرباسی، تدوین و اصلاح رنگ: ابوالفضل شایان، دستیار اول کارگردان: امیرمهدی خادم، برنامه‌ریز: ایرج رضایی، مجری طرح: موسسه سینمایی فرانگر فیلم فردا با حمایت دفتر تخصصی سینمای سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان و اطلس فیلم ایرانیان.
هم‌اکنون فیلم‌های گروه سینمایی هنر و تجربه در ۲۳ سالن سینما در تهران و شهرستان‌ها به‌صورت ثابت به نمایش درمی‌آید.

لینک کوتاه

 

آخرین ها