تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۲:۳۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 157626

فیلم سینمایی «پسر» به کارگردانی نوشین معراجی و تهیه‌کنندگی مهدی فرد قادری از پنجشنبه ۳ تیرماه در سینماهای گروه هنر و تجربه اکران خواهد شد.

به گزارش سینماسینما، «پسر» پس از دریافت دو جایزه از چهل و سومین جشنواره فیلم مسکو و حضور در پنجاهمین دوره جشنواره روتردام، در سینماهای گروه هنر و تجربه در سراسر کشور به نمایش در خواهد آمد.

فیلمنامه ی این اثر که توسط نوشین معراجی به نگارش درآمده روایت‌گر داستان پسر چهل ساله‌ای است که همچنان با مادر خود زندگی می کند. او علیرغم گذر از جوانی هنوز در کودکی خود باقی مانده و در گذران زندگی به مادر محتاج است اما این واقعیت را نمی پذیرد.

عوامل فیلم «پسر» عبارتند از: نویسنده و کارگردان: نوشین معراجی، تهیه کننده: مهدی فرد قادری، بازیگران :سهیل قنادان، ناهید حدادی، دنیا حیدری، مجتبی فلاحی، آیسان گل بابایی، راحله صادقی، کیمیا کامیار، مریم نقیب و اتابک نادری. مدیر فیلمبرداری: علی شورورزی، تدوین: رامین نجفی، صدابردار: امین جعفری، صداگذار: سامان شهامت، آهنگساز: آرمان معراجی، طراح گریم: الهام اطیابی، طراح صحنه: ثنا نوروزبیگی، دستیار کارگردان و برنامه ریز : نگار نقوی، مدیرتولید: فرید آجرلو، عکاس: سمیه شوقیان، پوستر: حسین زارعی، مشاور رسانه ای: علی کشاورز

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها