زیبا بروفه به کاربران اینستاگرامی که او را مورد انتقاد شدید قرار داده و به او حتی بدو بیراه هم گفتند، پاسخ داد.
این بازیگر نوشت:
«این صفحه مال آدمهای بددهن که دهنشونو باز میکنن و چشمشونو می بندن نیست، به احترام دوستانم کامنتاشونو پاک میکنم و با تمام وجود براشون آرزوی سلامت روح و روان می کنم و به احترام همه کسانی که تو این حادثه آسیب دیدن و مردمی که با تهیه یک روز غذای عزیزانی که اونجا زحمت می کشن و خواستن قدر دانیشونو نشون بدن، سکوت میکنم. به امید روزی که هممون بفهمیم قضاوت کار ما نیست.
پ. ن وقتی میبینم آتش نشانی که من برای تشکر از اون اونجا رفتم با وجود رنج و غم از دست دادن دوستاش اون از من تشکر میکنه ، قوت قلب می گیرم ، به خودم میگم کار درستی کردی به دلت اعتماد کردی ، ارزششو داره شنیدن حرفهای نابجا به قیمت یه دلگرمی کوچک.
پ.ن ما برای بردن غذا اون روز رفته بودیم ، غذایی که از حرم حضرت معصومه تهیه شده بود وقت ناهار اونجا بودیم که خللی در کار به وجود نیاد . خبرنگارها از همان روز حادثه اونجا مستقر بودن و هیچ بادیگاردی در کار نبود. رفتن من با هماهنگی قبلی بود نه سرزده که بخواد باعث ازدحام بشه
پ.ن هنوز هم اگه لازم باشه کاری انجام بدم، میدم»
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- ادعای نویسنده سریال های پرطرفدار: فشارها صداوسیما را محتاط کرده است
- انتقاد امیرمهدی ژوله از پستهای اینستاگرامی درباره تشییع پیکر پیام صابری
- مراسم تشییع پیکر پیام صابری / گزارش تصویری
- هنرمندی که درگذشتش چون صاعقه بود/ تشییع پیکر پیام صابری با حضور هنرمندان
- پیام صابری، همسر زیبا بروفه درگذشت
- پایان فیلمبرداری «چهار راه استانبول»/ حادثه پلاسکو به فجر میرود
- روایت «هاتف» از زندگی یک خبرنگار از زبان بازیگر سریال
- زیبا بروفه با «هاتف» به تلویزیون میآید
- زیبا بروفه: تغییرات مدیریتی در معاونت سیما برای تلویزیون کارساز نبوده است
- آتش نشانان از زیبا بروفه تشکر کردند
- انتقاد تند کیهان از سیاهنمایی در«خندوانه»/ جامعه ما و شهردار تهران داغدار است
- واکنش باران کوثری به فاجعه پلاسکو/ آن صندلى خوش درآمد را ترک کنید
- چرا بازیگر معروف در محل وقوع حادثه پلاسکو حاضر شد؟
- «خندوانه» بدون خنده/ مردم به صورت زنده حادثه را دیدند و همه تجربه مشترک دارند
- دلنوشته پانته آ بهرام برای آتش نشانان فداکار/ تاریخ این روزها در ذهن ها ثبت خواهد شد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- رخشان بنیاعتماد و روبن اوستلوند در مجمع سرمایهگذاران بازار فیلم کن
- جزئیاتی از فیلم «کارآموز» علی عباسی/ صعود ترامپ
- شهاب حسینی؛ تنوع در پذیرش نقش، تناقض و شتابزدگی در واکنشها/ یادداشت کیوان کثیریان
- گفتوگوی اختصاصی سینماسینما با دبیر بخش ۱۵ روز سینماگران جشنواره کن/ ما کشف میکنیم
- راهیابی مستند «دوربین فرانسوی» به جشنواره ارمنستانی
آخرین ها
- بزرگداشت کیانوش عیاری و افتتاح گنجینه این فیلمساز در موزه سینما
- گفتوگوی اختصاصی سینماسینما با دبیر بخش ۱۵ روز سینماگران جشنواره کن/ ما کشف میکنیم
- نمایش موزیکال «شازده کوچولو» / گزارش تصویری
- پیکر مسعود اسکویی به خانه ابدی بدرقه شد/ چرا برخی آدمها محبوب میشوند؟
- پایان تصویربرداری فیلم «ویلای موروثی»/ روایتی از زندگی یک باغبان
- رقابت ستارههای یک کمدی و یک درام عاشقانه تاریخی/ میزبانی سینماها از دو فیلم جدید
- پولاد کیمیایی برای «گالیله» میخواند
- فرصت ۳ فیلم کوتاه ایرانی برای اسکار ۲۰۲۵
- رکوردداران روز اول اکران
- «اتاق فرار» پرمخاطبترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه»
- معرفی برگزیدگان جوایز دیوید دی دوناتلو ۲۰۲۴ ایتالیا/ «من کاپیتان» بهترین فیلم شد
- روسای جدید آکادمی سزار معرفی شدند
- فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره ژاپنی
- «طاووس خانم و ازدواجهایش» در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه میرود
- حسن فتحی: جهانِ پر از طمع و ویرانی را با افعال خود سیاهتر نکنیم
- شهاب حسینی؛ تنوع در پذیرش نقش، تناقض و شتابزدگی در واکنشها/ یادداشت کیوان کثیریان
- جزئیاتی از فیلم «کارآموز» علی عباسی/ صعود ترامپ
- جزئیات برنامههای جشنواره ترایبکا اعلام شد/ نمایش فیلمهای خاطرهانگیز هیچکاک، اسکورسیزی و اسپیلبرگ
- برگزاری دوازدهمین کارگاه بینالمللی تئوری اطلاعات و مخابرات با حمایت همراه اول
- این هنر و تجربه آنتی ویروسی ست بر فیلم های به هرقیمت مسخره
- جشنواره «هاتداکس» در ایستگاه پایانی؟/ گرفتاریهای تهدید کننده
- رخشان بنیاعتماد و روبن اوستلوند در مجمع سرمایهگذاران بازار فیلم کن
- نظارت سازمان سینمایی به نمایش آثار سینمایی خارجی در پلتفرمها
- پل استر درگذشت
- رامین حسینپور بهترین آهنگساز فستیوال لسآنجلس شد
- رقابت ویژه چند فیلم و تعطیلی یک روزه سینما
- «پر» در جشنواره ورونژ روسیه نمایش داده میشود
- مسعود اسکویی درگذشت
- برگزیدگان جشنواره فیلم پکن معرفی شدند/ تجلیل از چن کایگه با حضور ییمو
- «سیم خاردار» در کازابلانکا