تاریخ انتشار:۱۴۰۱/۰۵/۰۹ - ۱۱:۴۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 178997

آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش‌های به صحنه رفته در تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر، تماشاخانه سنگلج  و تالار هنر به تفکیک اجراها مشخص شد.

به گزارش سینماسینما به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش‌های به صحنه رفته در تالارهای اصلی، چهارسو، قشقای، سایه و کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر، تماشاخانه سنگلج و همچنین تالار هنر به تفکیک اجراها اعلام شد.

نمایش «شکوفه های گیلاس» به کارگردانی سیدمحمد مساوات که از ۳۰ تیر اجرای خود را در تالار اصلی تئاتر شهر با ظرفیت ۵۷۹ تماشاگر و قیمت بلیت ۱۲۰ هزار تومان آغاز کرده است تا به امروز با مجموعه ۷ اجرا (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم‌بها، تخفیف دار و مهمان) و میزبانی از ۳ هزار و ۱۷۵ تماشاگر به فروشی معادل ۳۵۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان دست پیدا کرده است.

نمایش «تب» به کارگردانی رویا کاکاخانی نیز که از روز ۲۴ تیر اجرای خود را در تالار قشقایی با ظرفیت ۹۶ نفر آغاز کرده است، تاکنون (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف‌دار و مهمان) ۱۳ نوبت اجرا و میزبانی از ۶۸۸ تماشاگر به فروشی معادل ۳۸ میلیون و ۷۵۹ هزار تومان دست پیدا کرده است.

نمایش «یه روز دیگه» به کارگردانی نادیا فرجی هم که از روز هشتم خرداد تا اول تیر در کارگاه نمایش با ظرفیت ۲۶ نفر و قیمت بلیت ۵۰ هزار تومان روی صحنه رفت با مجموع ۲۰ اجرا و ۵۴۸ تماشاگر (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) به فروشی معادل ۲۲ میلیون و ۷۵ هزار تومان دست پیدا کرد.

اجرای این اثر نمایشی از روز پنجشنبه دوم تیر از کارگاه نمایش به تالار سایه مجموعه انتقال یافت که تا روز جمعه هفتم مرداد همزمان با اجرای پایانی این اثر نمایشی با در نظر گرفتن ظرفیت ۷۲ نفری تالار، قیمت بلیت ۵۰ هزار تومان، ۲۷ اجرا و یک هزار و ۳۶۸ تماشاگر به فروشی معادل ۵۲ میلیون و ۶۹۵ تومان دست پیدا کرد.

نمایش «الکترا» به کارگردانی فرزاد امینی که از روز جمعه هفتم مرداد در تالار سایه با ظرفیت ۷۲ نفر و قیمت بلیت ۶۰ هزار تومان روی صحنه رفت، با یک اجرا، ۶۶ تماشاگر (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) به فروشی معادل ۳ میلیون و ۳۳۶ هزار تومان رسیده است.

نمایش «مجلس شبیه خوانی نسوان» به کارگردانی نسیم مقدم و ارغوان راستی که از روز ۲۲ تیر ماه در کارگاه نمایش با ظرفیت ۲۶ نفر و قیمت بلیت ۵۰ هزار تومان روی صحنه رفته بود روز جمعه هفتم مرداد ماه با (احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان)، ۳۱۵ تماشاگر و ۱۵ اجرا به فروشی معادل ۱۴ میلیون و ۲۷۵ هزار تومان به اجرای خود پایان داد.

نمایش «مبارک در ژاپن» به کارگردانی علی فتحعلی هم که از روز اول تیر در تماشاخانه سنگلج روی صحنه رفته است (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) ۳۰ نوبت اجرا و ۴ هزار و ۴۱۹ تماشاگر به فروشی معادل ۱۳۶ میلیون و ۷۵۴ هزار تومان دست پیدا کرده است.

نمایش «غول نخود فرنگی» به کارگردانی حسین فدایی حسین هم که از روز ۹ تیر با قیمت بلیت ۳۰ هزار تومان در تالار هنر روی صحنه رفت، تاکنون با مجموع ۲۲ اجرا و ۲ هزار و ۷۸۹ تماشاگر (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) به فروشی معادل ۶۴ میلیون ۷۲۱ هزار تومان دست یافته است.

نمایش «پنگوئن‌ها» به کارگردانی زیبا برجی فلاح نیز که از روز جمعه دهم تیر با قیمت ۳۰ هزار تومان در تالار هنر روی صحنه رفته است، تاکنون با مجموع ۲۲ اجرا و ۲ هزار و ۷۲۳ تماشاگر (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) به فروشی معادل ۶۰ میلیون و ۲۱۲ هزار تومان دست پیدا کرده است.

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها