تاریخ انتشار:۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۱:۰۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 174536

روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار متنی درباره نحوه فعالیت آتی «شورای حمایت» توضیحاتی را ارائه داد.
به گزارش سینماسینما به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پیرو طرح برخی از نظرات  تعدادی از اهالی محترم و دغدغه‌مند رسانه درباره نحوه فعالیت‌های آتی«شورای حمایت»، ضمن قدردانی ویژه از حضور موثر و ارزشمند و دلسوزانه این فرهیختگان ارجمند که همواره نسبت به انعکاس و بازتاب رویدادهای حوزه تئاتر نقش موثر و راهبردی دارند، توضیحات ذیل را نسبت به فعالیت‌های آینده شورای حمایت اداره کل هنرهای نمایشی جهت استحضار ارائه می‌شود.
۱-شورای حمایت تعطیل یا منحل نشده است. بنابراین وقفه ایجاد شده در تشکیل جلسات شورا، مربوط به طی فرآیند انتخاب و معرفی اعضای جدید شورای انتخاب، تدوین و بازنگری در شرایط و مفاد شیوه نامه  حمایت بر اساس ضوابط مشخص و شفاف و حذف هر گونه اعمال نظر و سلیقه شخصی است.
۲-جلسات شورای حمایت به زودی و با تعییین و اختصاص میزان بودجه حمایت برای سال ۱۴۰۱، پس از برگزاری جلسات هم اندیشی، تایید شیوه نامه جدید و تدوین نهایی آن تشکیل خواهد شد.
۳- از ابتدای سال ۱۴۰۱(هشت فروردین) نیز با پرداخت اعتباری بالغ بر یک میلیارد و پانصد میلیون تومان به ۶۴ گروه نمایشی در قالب طرح حمایت سال ۱۴۰۰، بخشی از حمایت‌ها صورت گرفته و فرآیند پرداخت بخش دیگری از تعهدات در حال انجام است.
۴- گزارش کامل حمایت از آثار نمایشی و شفافیت مالی سال ۱۴۰۰ اداره کل هنرهای نمایشی نیز پس از دریافت کامل اعتبارات سال۱۴۰۰ و تسویه نهایی به صورت کامل در اختیار اصحاب محترم رسانه قرار خواهد گرفت.
اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از تکمیل و بررسی تمامی مواردی که به آن اشاره شد، وظیفه خود می داند تا نسبت به انعکاس رسانه‌ای آنچه مورد دغدغه اهالی محترم و شریف تئاتر و اصحاب ارجمند رسانه است اقدامات لازم را انجام دهد.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها