نمایش «اعترافها و دروغها» به کارگردانی پیمان محسنی از نیمه آذر در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه خواهد رفت.
به گزارش سینماسینما، «اعترافها و دروغها» به نویسندگی مهدی میرباقری، با طراحی و کارگردانی پیمان محسنی، به تهیهکنندگی نگین صدرزاده از چهارشنبه ۱۵ آذر تا ۸ دی ۱۴۰۲ هر شب ساعت ۲۱:۱۵ به مدت ۶۵ دقیقه در عمارت نوفللوشاتو روی صحنه میرود.
دنیا مستعلمی، شهروز آقاییپور، سحر آقاسی و سپهر زمانی در این نمایش ایفای نقش میکنند و شهاب شریفی مجری طرح این اثر است.
پوستر و لوگوتایپ این نمایش را سید مهدی موسوی طراحی کرده است.
بازی در نمایشهایی چون «فریاد خاموش» به کارگردانی هادی عطایی، «جنوب از شمال غربی» به کارگردانی مهدی نعمتی، «آکتور» به کارگردانی دانیال نمازی و فیلمهای سینمایی مانند «بمب؛ یک عاشقانه ساده» ساخته پیمان معادی، «راند چهارم» به کارگردانی علیرضا امینی و سریالهایی چون «زخم کاری» ساخته محمدحسین مهدویان از جمله فعالیتهای هنری پیمان محسنی بودهاست.
همچنین او جوایز بازیگری را از جشنواره تئاتر مقاومت (سال ۱۳۹۹) و جشنواره تئاتر دانشگاهی (سال ۱۴۰۰) دریافت کرده است.
در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «همه ما محکومیم، به مرگ یا به زندگی…»
دیگر عوامل نمایش «اعترافها و دروغها» عبارتند از:
تصویربردار صحنه: امیر حسین جوان بخت، دستیار کارگردان و منشی صحنه: سارا سعادتنیا، دستیار کارگردان و برنامه ریز: علیرضا عموزاد، مدیر اجرایی: احمد بیگی، طراح لباس: نگین صدرزاده، دستیار لباس: آیدا فاضلی، طراح صحنه: شهاب شریفی، مدیر صحنه: امیر مهدی میرزایی، دستیاران صحنه: ماهان جهان بکام، امیر روشن، زهرا روشن، غزل شکوهی، طراحی نور: فرشاد نصیری، دستیار نور: محمد جواد کاظمی، موسیقی: سعید خرمیان، گرافیست و ساخت تیزر: حسین باقری، عکاسان: امیر مبارکی، پیام احمدی کاشانی، مدیر تبلیغات: شرکت هارمونی، روابط عمومی: مرتضی رنجبران، مدیر رسانه: پیام احمدی کاشانی، ساخت دکور: هنگامه ذوذهب، علیرضا نمیمی، محمدرضا حسینی، محمدرضا عباسی، محراب عامریان، حسین رفیعی، لایو استریم: محمد سجاد آقاجانی، علی بنایی طاهری.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- سه نمایش تازه در راه عمارت نوفللوشاتو
- عمارت نوفل لوشاتو و میزبانی از ۷ نمایش
- یک نمایش تازه روی صحنه عمارت نوفللوشاتو/ پایان دور دوم اجراهای «فین جین»
- دو نمایش جدید روی صحنه عمارت نوفللوشاتو
- قضاوت یا نه؟ مسئله این است!
- عمارت نوفل لوشاتو یکشنبهها برای دانشجویان نیم بها شد
- «بازگشت افتخار آمیز مردان جنگ» و «اعترافها و دروغها» روی صحنه نوفللوشاتو
- میزبانی عمارت نوفللوشاتو از دو نمایش جدید
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





