«بازنمایش قصه ترانههای ماندگار» به نویسندگی و کارگردانی جلالالدین دری و تهیهکنندگی آزیتا موگویی روزهای کم مخاطب تئاتر را رونق بخشید.
به گزارش سینماسینما، کنسرت نمایش «قصه ترانههای ماندگار» پس از اجراهای موفق در کاخ سعدآباد و استقبال کمنظیر تماشاگران با عنوان جدید «بازنمایش قصه ترانههای ماندگار» این شبها در تالار وحدت به صورت پراکنده روی صحنه میرود.
این نمایش در روز شنبه (۲۰ آبان) که غالبا تئاترها تعطیل هستند و همچنین روز یکشنبه (۲۱ آبان) که تئاترها مخاطبان کمتری دارند، روی صحنه رفت و با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد.
جلالالدین دری کارگردان این کنسرت نمایش در این باره اظهار کرد: معمولا روال بر این است که روزهای شنبه سالنهای تئاتر تعطیل هستند و نمایشی روی صحنه نمیرود. همچنین در اکثر مواقع روزهای یکشنبه نیز نمایشها با مخاطبان کمتری اجرا میشوند. ما در یک ساختارشکنی تصمیم گرفتیم «بازنمایش قصه ترانههای ماندگار» را در روزهای شنبه و یکشنبه برای علاقهمندان روی صحنه ببریم.
وی ادامه داد: خوشبختانه در نخستین شنبه و یکشنبه که ۲۰ و ۲۱ آبان بود با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان مواجه شدیم. به همین دلیل شنبه و یکشنبه آینده (۲۷ و ۲۸ آبان ماه) نیز این روند را ادامه داده و «بازنمایش قصه ترانههای ماندگار» را روی صحنه خواهیم برد.
«بازنمایش قصه ترانههای ماندگار» به نویسندگی و کارگردانی جلالالدین دری و تهیهکنندگی آزیتا موگویی درباره پنج ترانه ماندگار تاریخ موسیقی ایران همچون «مرا ببوس»، «طاقتم ده»، «زندگی»، «یار دبستانی»، «ای ایران» است که در هر بخش، داستانی درباره هر یک از این ترانهها به اجرا در میآید و سپس سالار عقیلی آن ترانه را با همراهی ارکستر و نوازندگان حرفهای بازخوانی میکند.
بازیگران این کنسرتنمایش به ترتیب قصهها گلاره عباسی، آرش فلاحتپیشه، نورا هاشمی، پانتهآ مهدینیا، امیرکاوه آهنینجان، شهروز دلافکار، محمد معتضدی، ایوب آقاخانی، نازنین کریمی، فرانک جواهری، الهام کرمی، سارینا لواسانی، گلی رمضانی، پولاد کیمیایی، المیرا دهقانی و سام قریبیان هستند.
عوامل و دستاندرکاران «بازنمایش قصه ترانههای ماندگار» عبارتند از:
دستیار اول کارگردان و برنامهریز: نوید دری، دستیاران کارگردان: مهرنوش بیگزاده، پریسا روزبهانی و احسان فتحی، طراح گریم: سودابه خسروی، مجری گریم: فریبا مجیدی، آیدین فرضی، هامین مرادی، مدیر هنری: میثم میرزایی، طراح نور: رضا خضرایی، ویدیو آرت: علی تصدیقی، طراح صدا: عرفان یزدی، طراح صحنه: فائزه آیین، طراح لباس: پانیذ حمیدیانفر، مشاور رسانهای: مریم قربانینیا.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- نمایش موزیکال «رابین هود» ۲ / گزارش تصویری
- پوستر «باد زرد – ونگوگ» رونمایی شد
- نمایش موزیکال «رابین هود» ۱/ گزارش تصویری
- پیکر هادی مرزبان به خانه ابدی بدرقه شد؛ آخرین حضور کارگردان تئاتر در تالار وحدت
- نمایش موزیکال «رابین هود» روی صحنه تالار وحدت
- فرهاد آییش «ونگوگ» میشود
- مجوز ساخت سینمایی برای ۸ فیلمنامه صادر شد
- «ژاله علو مرگ ندارد»/ بدرقه پیکر ژاله علو به خانه ابدی
- فرهاد فخرالدینی با منظومه سیمرغ روی صحنه تالار وحدت
- «مالی سویینی» به تالار وحدت میرود
- ارکستر ملی ایران در واپسین روزهای سال روی صحنه میرود
- نمایش موزیکال «کورالاین» به تالار وحدت میآید
- «همراه با خاطرهها»/ برگزیده آثار مجید انتظامی در تالار وحدت
- تشویق طولانی مسعود کیمیایی در «بازنمایش قصه ترانههای ماندگار»/ کیمیایی از غم نبود مهرجویی گفت
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





