تاریخ انتشار:۱۴۰۲/۰۳/۲۶ - ۱۸:۵۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 187734

نمایش «کافه عاشقی» به کارگردانی سید جلال‌الدین دری آخرین اجراهای خود در پردیس تئاتر شهرزاد را پشت سر می‌گذارد. داوود علیشاهی، مدیر تولید این اثر با اشاره به استقبال نسبی مخاطبان از این اجرا، از شرایط دشوار تولید تئاتر مستقل در ایران می‌گوید.

به گزارش سینماسینما، داوود علیشاهی، مدیر تولید تئاتر «کافه عاشقی» درباره این نمایش گفت: «نمایش «کافه عاشقی» تاکنون ۵۰ شب روی صحنه رفته و شکر خدا مخاطبان در این شرایط از آن استقبال خوبی داشتند. ما این نمایش را بدون هر گونه حمایت دولتی و تنها با شوق و همت گروه با انگیزه‌مان روی صحنه برده‌ایم؛ همین موضوع بیانگر این است که با همه مشکلاتی که وجود دارد، تئاتر مستقل به بقای خود ادامه داده و مسیر خود را پیدا می‌کند.»

او با بیان اینکه تنها چند اجرا از نمایش «کافه عاشقی» باقی مانده است، بیان کرد: شخصا از آقای سید جلال الدین کارگردان این اثر تشکر می‌کنم که باوجود تمام مشکلات موجود، همچنان به تلاش خود برای تولید نمایشی فاخر که بتواند با مخاطبان ارتباط برقرار کند، ادامه می‌دهند و نمی‌گذارند چراغ تئاتر حرفه‌ای و فاخر خاموش شود.

علیشاهی با ابراز خوشحالی از میزان رضایت مخاطبان از این اثر، گفت: خوشحالیم که بالاترین میزان رضایت را داشته‌ایم و از تماشاگرانی که به دلیل کمبود ظرفیت و تقاضای بالای بلیت و سولدآت‌های سریع‌، موفق به تهیه بلیت نشده‌اند پوزش می طلبیم. اجراهای‌مان محدود است و بیش از ظریف سالن امکان فروش بلیت نداشتیم.

سمیرا حسینی، فرداد صفاخو، صدف بهشتی، بیتا بیگی ، سعید بحر‌العلومی بازیگران و میثم اکبری ، هیوا سیفی‌زاده و زهره فیروزی خواننده-بازیگران این اثر هستند.

نمایش «کافه عاشقی» هرشب ساعت ۲۱ در تماشاخانه «شهرزاد» اجرا می‌شود. علاقمندان به تماشای این اثر می‌توانند برای خرید بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند.

لینک کوتاه

 

آخرین ها