تماشای نمایشهای عمارت نوفل لوشاتو روزهای یکشنبه برای همه دانشجویان نیم بها است.
به گزارش سینماسینما، داود نامور مدیر عمارت نوفل لوشاتو با اشاره به لزوم حمایت بخش خصوصی از تماشاگران و علاقه مندان به هنرهای نمایشی گفت: دانشجویان میتوانند روزهای یکشنبه با ارائه کارت دانشجویی و مراجعه به سایت تیوال، با ۵۰ درصد تحفیف بلیت نمایش مورد علاقه خود را تهیه کنند.
وی یادآور شد: این تصمیم برای حمایت از دانشجویان هنرهای نمایشی و رشتههای دیگر و علاقهمندان به تئاتر گرفته شده است.
نامور تاکید کرد: تلاش ما بر این است فرصت بیشتری برای تماشای تئاترها در این عمارت برای دانشجویان به عنوان قشر پیشرو فراهم شود.
نمایشهای «بازگشت افتخارآمیز مردان جنگ» به کارگردانی آرش دادگر، «اعترافها و دروغها» به کارگردانی پیمان محسنی، «بلیت» به کارگردانی نیما ذاکر و «سگگرافی» به کارگردانی علی حبیبی این روزها در عمارت نوفللوشاتو روی صحنه است.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- سه نمایش تازه در راه عمارت نوفللوشاتو
- عمارت نوفل لوشاتو و میزبانی از ۷ نمایش
- اظهار نگرانی انجمن صنفی تماشاخانههای ایران از تقلیل ساختاری تئاتر کشور
- یک نمایش تازه روی صحنه عمارت نوفللوشاتو/ پایان دور دوم اجراهای «فین جین»
- رونمایی از پوستر «بودن»/ پیش فروش آغاز شد
- «اعترافها و دروغها» از نیمه آذر روی صحنه میرود/ رونمایی از پوستر
- میزبانی عمارت نوفللوشاتو از دو نمایش جدید
- میزبانی نمایش «مدهآ» از اساتید و دانشجویان دانشگاههای تهران
- انجمن صنفی تماشاخانههای خصوصی تئاتر تشکیل جلسه داد/ نامور دبیر صنف شد
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





