تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۰۳/۰۵ - ۱۲:۴۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 156418

قطب‌الدین صادقیقطب‌الدین صادقی با اشاره به تعطیلی تماشاخانه شانو و پرداخت هزینه‌های سنگین سالن به‌صورت شخصی درباره دیگر فعالیت‌هایش توضیح داد.

به گزارش سینماسینما، قطب‌الدین صادقی نویسنده و کارگردان تئاتر و مدیر تماشاخانه شانو درباره فعالیت مجدد این تماشاخانه گفت: متاسفانه تماشاخانه شانو در دوران کرونا نتوانسته هیچ فعالیتی داشته باشد چون درخواستی وجود ندارد و کسی حاضر نیست در سالن بدون تماشاگر اجرا برود. البته یکی دو گروه متقاضی اجرا در تماشاخانه به صورت مشارکتی هستند اما به دلیل ضرر مالی که مطمئناً نصیبم خواهد شد این پیشنهادات را نپذیرفتم.

وی ادامه داد: با شرایط پیش آمده و تعطیلی نزدیک به دوساله تماشاخانه مجبور هستم ماهی سی میلیون تومان اجاره ملک را به صورت شخصی پرداخت کنم و متاسفانه تا امروز هرچه پس اندازه داشته‌ام بابت هزینه‌های سالن رفته است.

صادقی در پایان درباره دیگر فعالیت‌هایش توضیح داد: این روزها تنها اتفاقی که باعث شده روحیه‌ام را از دست ندهم حضورم در سریال «سنجرخان» است که به کارگردانی محمدحسین لطیفی در کردستان مراحل تصویربرداری را می‌گذراند. در این مجموعه تلویزیونی هم به عنوان بازیگر و هم ناظر کیفی حضور دارم که برایم اتفاق خوشایندی است.

منبع: مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها