نیلوفر جوانشیر به عنوان مدیر بخش عکس و محمود کلاری، سیامک زمردیمطلق و مریم قهرمانیزاده به عنوان داوران بخش عکس چهلوچهارمین جشنواره بینالمللی تئاتر فجر معرفی شدند.
به گزارش سینماسینما به نقل از روابطعمومی ادارهکل هنرهای نمایشی، سیدوحید فخرموسوی، دبیر چهلوچهارمین جشنواره بینالمللی تئاتر فجر، طی حکمی نیلوفر جوانشیر را به عنوان مدیر بخش عکس این دوره از جشنواره معرفی کرد.
محمود کلاری، سیامک زمردیمطلق و مریم قهرمانیزاده نیز به عنوان داوران بخش عکس دوره چهلوچهارم جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند.
نیلوفر جوانشیر، دارای مدرک کاردانی عکاسی و کارشناسی تدوین سینما و عضو انجمن عکاسان خانه تئاتر ایران است.
جوانشیر، منتخب دوسال پیاپی در بخش عکس مسابقه مطبوعاتی سالیانه انجمن منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران تئاتر در سالهای ۱۴۰۳ و ۱۴۰۲ و عکاس تقدیرشده در بخش مسابقه عکاسی جشن شب عکس تئاتر است.
همچنین حضور در نمایشگاه عکس گروهی جادوی لحظه، حضور در نمایشگاه عکس تصویر سال در دورههای هجدهم، نوزدهم، بیستم و بیستویکم، حضور در نمایشگاه عکس سیوهشتمین جشنواره بینالمللی تئاتر فجر، حضور در نمایشگاه عکس چهلو سومین جشنواره بینالمللی تئاتر فجر، همکاری با تیم عکاسی جشنوارههای بینالمللی تئاتر فجر، نمایشهای عروسکی و نمایشهای آیینی و سنتی در چندین دوره از سال ۱۳۹۴ تا ۱۴۰۳ بخشی از رزومه جوانشیر به شمار میآید.
چهلوچهارمین جشنواره بینالمللی تئاتر فجر به دبیری سید وحید فخر موسوی در بهمن ماه ۱۴۰۴ برگزار خواهد شد.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- مدیر و داوران بخش نمایشنامهنویسی جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند
- فراخوان چهلوچهارمین جشنواره بینالمللی تئاتر فجر منتشر شد
- کوروش سلیمانی هدایت مجموعه تئاتر شهر را به عهده گرفت
- اظهار نگرانی انجمن صنفی تماشاخانههای ایران از تقلیل ساختاری تئاتر کشور
- نامه سرگشاده یک کارگردان به وزیر ارشاد
- نشست شورای سیاستگذاری جشنواره «ستاره ناهید» برگزار شد
- فروش بیش از دو میلیاردی نمایشها در فروردینماه ۱۴۰۴
- اعلام نامزدهای دریافت جایزه در چهل و سومین جشنواره بینالمللی تئاتر فجر
- معرفی داوران دو بخش چهل و سومین جشنواره بینالمللی تئاتر فجر
- معرفی مکانهای میزبان ۳ بخش از جشنواره تئاتر فجر
- چهل و سومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر؛ معرفی آثار نهایی صحنهای بخش ویژه و دو بخش دیگر
- چهل و سومین جشنواره بینالمللی تئاتر فجر؛ پوستر جشنواره رونمایی شد/ نشان جشنواره عنواندار میشود
- میزبانی جشنواره تئاتر فجر از ۳ نمایش هنرمندان دارای معلولیت
- چهل و سومین جشنواره بینالمللی تئاتر فجر؛ معرفی هیات انتخاب یک بخش و اعلام آثار نهایی دو بخش
- معرفی آثار راه یافته به یک بخش و هیئت انتخاب دو بخش از جشنواره تئاتر فجر
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- اشغال بهرام بیضایی وزمانه پس از جنگ ۱۲ روزه/به بهانه ۵ دی سالروز تولد بهرام بیضایی
- «سامی»؛ روایتی انسانی از جنگ بیپایان
- سینمای مستقل ایران را به رسمیت بشناسید
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما





