«جامپ کات» به کارگردانی حامد نصرآبادیان و «سگگرافی» به کارگردانی علی حبیبی در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه میروند.
به گزارش سینماسینما، «جامپ کات» به نویسندگی و کارگردانی حامد نصرآبادیان تا ۱۲ آذر ماه هر شب ساعت ۱۸ به مدت ۶۰ دقیقه روی صحنه میرود.
در این نمایش مهران نعیمیاقدم، طیبه کریمی دولتآبادی، پانتهآ کرمی دولتآبادی، ساناز خدایی، آیسان مرامی، زهره صادقیان، شهین مولایی ایفای نقش میکنند.
«جامپ کات» نمایش-پانتومیمی در ستایش صلح است و در خلاصه داستان آن آمده: «پنج زن همراه کودکانشان در میانه صحنه سوالی به پنج زبان مطرح میکنند: “توی دنیا کی از همه قویتره؟! هر کی هست ازش میخوام جلوی جنگ رو نگه داره! آخه میدونین” دلقکی به میانه صحنه پرتاب میشود و …»
همچنین «سگگرافی» به نویسندگی و کارگردانی علی حبیبی نیز از سهشنبه هفتم آذر ماه تا ۳۰ آذر ماه هر شب از ساعت ۱۹:۴۵ به مدت ۶۰ دقیقه اجرا میشود.
در این نمایش طاها محمدی، علی حبیبی، ترنم کاظمی، واروژان فرهادیان، مسعود حسینی، کتایون سبحانی، مبینا تفرشی و محمدرضا دینکو به عنوان بازیگر حضور دارند.
در خلاصه داستان این نمایش آمده: «سگگرافی داستان سگی است که دمش وسط جاده گیر کرده است. همچنان که در تلاش برای نجات جان خودش است، میفهمد شاید در دوری باطل گیر کرده است و شاید هیچچیز واقعی نیست.»
همچنین نمایش «مهمانسرای دو دنیا» به نویسندگی اریک امانوئل اشمیت، با ترجمه شهلا حایری با طراحی و کارگردانی صابر کریمی دیگر اثری است که تا ۱۲ آذر ماه هر شب ساعت ۲۱:۱۵ به مدت ۶۵ دقیقه در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه میرود.
در این نمایش بابک نوری، آرام نیکبین، مهدی کازرانی، مریم زارعی، فرناز رحمانی، صابر کریمی، (بازیگران صامت) حسین تفرشیان، آیدا حاجی ایالویی ایفای نقش خواهند کرد.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





