نمایش «دیوار» به نویسندگی و کارگردانی عرفان قوهستانی و تهیهکنندگی حامد مقدم توقیف شد.
به گزارش سینماسینما، نمایش «دیوار» که از ۲۳ بهمن ماه ۱۴۰۲، به کارگردانی و نویسندگی عرفان قوهستانی و تهیه کنندگی حامد مقدم روی صحنه تالار فرهنگ رفته بود، در شب دوم اجرای خود به درخواست وزارت آموزش و پرورش توقیف شد.
لازم به ذکر است، مخاطبانی که تاکنون بلیت این نمایش را تهیه کردهاند، پس از رفع توقیف «دیوار» و اخذ مجدد مجوز و اصلاحات، میتوانند با همراه داشتن همان بلیت قبلی به تماشای این نمایش بنشینند.
در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «در شهر پاریس درگیریهای شدیدی به وجود آمده و دو گروه در حال جنگ هستند. میکائیل و سارا در یکی از محلههای پاریس و در انتهای کوچهای بن بست زندگی میکنند که به مرکز نزاع تبدیل شده است. در یکی از شبها که درگیری شدیدی اتفاق افتاده، فردی ناشناس در همان کوچه مورد اصابت گلوله قرار میگیرد و میمیرد. در همان زمان دختری به نام حنا برای پنهان شدن وارد خانه میشود. سارا و میکائیل تصمیم میگیرند که خود را به جای آن فرد ناشناس و حنا، جا بزنند که به درد سر میافتند…»
زهرا اسدی، کاوه توکلی، سارا سیبی، جلال سعیدی، جلال تبریزی، محمد مهدی غروی، مرتضی رضایی، یاشار خمسه، سعید قبادی، ملیکا نوش بلاباد، ندا طاهری، مرضیه ابراهیمی، پرنیا فضلی خانی، فاطمه کریمی، امیر حسین جعفری، مهشید صارمی، نگین هریسی، رهام کرمی و عرفان قوهستانی در نمایش «دیوار» به ایفای نقش میپردازند.
دیگر عوامل این نمایش عبارتند از مشاور کارگردان: مهدی فرجامی و وحیده قوهستانی، دستیار کارگردان: جلال سعیدی، برنامه ریز: شکوفه سلیمانی، طراح صحنه: امید نور مرادی، آهنگساز:عرفان قوهستانی، گیتار الکتریک:امیرمیرزایی، ویولونسل:سام وجدان خوش، گیتار الکتریک: امیر نقدی، ویولون و آوا:نگار زاهدی، پیانو:مرتضی رضایی، درامز: محسن ربیعی، ترومپت: علی محمد کشوری، طراح حرکت:علیرضا تاجیک، طراح لباس: مرضیه ابراهیمی، طراح، گریم:نوشین ربیعی، طراح پوستر و بروشور: پگاه گودرزی، طراح نور: محمد حسین بابایی، مدیر صحنه: امیر حسین جعفری، منشی صحنه: زهرا پارسایی، عکاس: آیدا پیام، رضا یزدانپور، تدوین: عرفان یوسفی، رهام کرمی و علیرضا حیران، صداگذاری: ایلیا آهنگر و دستیار دوم کارگردان:محسن ربیعی.
اخبار تکمیلی نمایش «موزیکا درام دیوار» متعاقبا اعلام خواهد شد.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- بررسی توقیف و انتظار ۶ ساله اکران «قاتل و وحشی»
- توقیف فیلم سینمایی «آنتیک» بهدلیل کپیبرداری غیرمجاز
- گشت ارشاد فکری در سینما/ بیانیه کانون کارگردانان سینما در واکنش به حمله به خانه کارگردان جوان
- نماوا دوباره بیانیه داد؛ پیگیری حل مسائل از مراجع قانونی
- بیانیه ساترا درباره توقف پخش سریال «سووشون»
- واکنش کارگردان به توقیف سریالش و فیلتر نماوا/ نرگس آبیار: در برابر این حذف بیرحمانه، سکوت نخواهیم کرد
- پس از انتشار اولین قسمت «سووشون»؛ نماوا فیلتر شد
- یادداشت کیوان کثیریان/ نامهای به ساترا؛ جهانِ تصویر، تحت کنترل شماست
- وحید آگاه، وکیل دادگستری: اخذ مجوز تولید و پخش از ساترا مبنای قانونی ندارد
- معمای پیچیده یک سریال؛ قسمت چهارم «تاسیان» بدون مجوز، منتشر شده است
- آخرین وضعیت انتشار سریال «تاسیان»
- اقدام اعتراضی فیلیمو نسبت به توقیف سریالش؛ انتشار ۳ قسمت نخست «تاسیان» در یوتیوب
- توقیف را چه کسی در دامان فرهنگ ما گذاشت؟/ بیانیه اعتراضی کانون کارگردانان سینما در پی پخش نشدن قسمت جدید «تاسیان»
- خبرگزاری قوه قضاییه اعلام کرد؛ سریال «تاسیان» توقیف شد
- چرا «قاتل و وحشی» اکران نمیشود؟ حکایت یک بوم و چند هوا
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





