به گزارش سینماسینما، شب گذشته رامبد جوان میزبان کارگردان فیلم سینمایی «طلا و مس» و استاد کهنمویی بازیگر بخش نمایشی برنامه تلویزیونی «خندوانه» شد. رامبد جوان شادی برنامه را به همه شهرهایی که نمایندگانشان در استودیو حاضر بودند، تقدیم کرد.
جوان در ادامه از دنبالهدار شدن اجرای مسابقه ادابازی با گروه ها و افراد دیگر خبر داد و پس از یک رفت و برگشت رسانهای یکی از قطعات موسیقی «خندوانه» را به همراه حاضرین در استودیو خواند و سپس به شبی که پیمان معادی مهمان برنامه بود اشاره کرد و از شکستن رکورد بی سابقه برای کمک به کودکان محروم و جمعآوری مبلغ ۶۷۰ میلیون تومان گفت.
در ادامه این برنامه، استاد کهنمویی بازیگر بخش نمایشی این برنامه به اجرای استندآپ کمدی پرداخت.
جوان در بخش دیگری از برنامه شب گذشته، به ناهنجاریهای محیط زیستی اشاره و از همایون اسعدیان کارگردان سینما و تلویزیون برای حضور در استودیوی خندوانه دعوت کرد.
اسعدیان در ابتدا ضمن سلام و تبریک سال نو به همه تماشاگران در استودیو و بینندگان در خانه، از فعالیت های اخیر خود و اکران فیلم سینمایی یک روز بخصوص و مراقبت از زمان بندی اکران ها و تهیه کنندگی و کارگردانی این فیلم سینمایی گفت.
وی در ادامه ضمن بیان اکران یک روز بخصوص در مقابل فیلم های قوی تر، اظهار داشت: امسال یکی از اتفاقات خوبی که رخ داد، تبلیغ هر ۶ فیلم اکران نوروزی برای همدیگر بود که فضای رقابتی را به فضای همدلی تبدیل کرد و همین مولفه باعث موفقیت سینمای ایران شده است.
وی افزود: من هنوز شرمنده سعید سهیلی برای حمایت و متنی هستم که برای من نوشت.
کارگردان فیلم سینمایی «بوسیدن روی ماه» گفت: امسال عید همه اطرافیانم را به دلیل فضای طنز و شادی که «خوب، بد، جلف» داشت، به تماشای این فیلم دعوت کردم.
اسعدیان با بیان اینکه فیلم سازی برای بسیاری از ما سازندگان یک حرفه است، عنوان کرد: تا یک مقطعی فیلمسازی در کنار زندگیام یک دغدغه بود؛ اما چند سالی است که این امر برایم ایجاد شده که برای دلم فیلم بسازم و به همین دلیل بسیاری از پیشنهادها را رد کرده ام.
وی در ادامه در پاسخ به سوال جوان که برای هر فیلم تا چه میزان باید هزینه کرد، توضیح داد: فیلمی که بازیگران، عوامل و امکاناتش حرفهای باشد، یک و نیم میلیارد هزینه میخواهد و این فیلم اگر بتواند ۴ میلیارد فروش کند، آن موقع است که سرمایه اولیه تهیه کننده برمی گردد.
کارگردان فیلم سینمایی «طلا و مس» درباره فضا و ایده اصلی ساخت فیلم سینمایی «یک روز بخصوص» توضیح داد: من ۳ تا ۴ سال بود که تمام دغدغهام حس مسئولیت افراد در قبال اتفاقات جامعه و یا بیتفاوتی مردم روبروی رخداد اجتماع بود. اینکه هر انتخاب ما برای کمک کردن به دیگران امکان دارد مسیر زندگی ما را تغییر بدهد.
وی ادامه داد: در «یک روز بخصوص» سعی کردم فضایی را طراحی کنم که مخاطب بعد از دیدن فیلم از خود بپرسد، من اگر جای این شخصیت بودم، چه می کردم و چه انتخابی خواهم داشت.
اسعدیان با اشاره به اینکه سال ۹۵ سال خوبی هم برای خودش و هم مازیار میری دوستش بود، از دوران کودکی خود و خاطرات زمان جوانی اش گفت.
همچنین وی با بیان خاطرهای از روزهای فیلمبرداری فیلم سینمایی «بوسیدن روی ماه» و بعد از ثبت لبخند ۱۵ ثانیهای خود، به ساخته تلویزیونی جدیدش برای شبکه سه سیما اشاره کرد و گفت: به تازگی مجموعه ای تلویزیونی را برای شبکه سه سیما خواهیم داشت که در حال حاضر با فراخوانی که دادهایم از یکسری از افراد تست گرفته می شود. از اینجا می توانم قول بدهم از ۱۰ نفری که شما (خطاب به جوان) معرفی کنید، حتما تست گرفته خواهد شد و برحسب توانشان در سریال به کار گرفته می شوند.
اسعدیان در پایان این گفتگو با تاکید بر اینکه تماشای فوتبال به اندازه تماشای فیلم سینمایی یک اتفاق دراماتیک است، خاطرنشان کرد: من خیلی فوتبالی هستم و بهترین سرگرمیام بعد از سینما تماشای فوتبال است. تنها ورزشی است که انگار در ۹۰ دقیقه یک نمایش اجرا میشود و اصلا نمی شود پایانی را برایش پیش بینی کرد.منبع: باشگاه خبرنگاران
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- در نشست خانه سینما مطرح شد؛ بازداشت هنرمندان، حذف پروانه ساخت و پویش آب
- «کارناوال» در یک چهارم نهایی
- مراسم گرامیداشت روز ملی سینما برگزار شد؛ سینمای متفاوت را خفه نکنید/ صدای ما، صدای مردم است
- اسعدیان: خانه سینما بنگاه کاریابی نیست/ حسینی: سند ملی سینما را قبول نداریم
- همایون اسعدیان مدیرعامل خانه سینما شد
- «کارناوال» رامبد جوان به زودی در شبکه نمایش خانگی
- همایون اسعدیان مطرح کرد؛ «پیر پسر» پروانه نمایش دارد ولی قراردادی در شورای صنفی نمایش ندارد
- اکران آنلاین «زودپز» در شبکه نمایش خانگی
- فیلمی در نوبت عید فطر به اکران اضافه نمیشود/ اسعدیان: پیشنهاد شورای صنفی نمایش برای بلیت، بیشتر از ۱۰۰ هزار تومان بود
- نامه یک دستیار کارگردان به همایون اسعدیان/ به ماجرای فساد در سینما، پلتفرم و تلویزیون، کلانتر نگاه کنید
- دبیر شورای صنفی نمایش مطرح کرد: اکران عیدفطر به جای اکران نوروز ۱۴۰۴/ ارائه طرحی برای تغییر قیمت بلیت سینما
- رامبد جوان با یک رئالیتیشو در شبکه نمایش خانگی/ انتشار دوبله «ترنسفورمرز»
- اکران «زودپز» رامبد جوان به تعویق افتاد
- «دایی جان ناپلئون» وفادارانهترین اقتباس سینما است/ هزینه سانسور ادبیات کمتر از سانسور سینما است+ ویدئو
- فیلمهای رامبد جوان، بهرام افشاری و گزینه احتمالی اسکار در راه اکران
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی


شب گذشته خندوانه میزبان همایون اسعدیان کارگردان سینمای کشورمان بود.


