تاریخ انتشار:۱۴۰۲/۰۹/۱۳ - ۱۴:۵۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 192488

معاون سیما ضمن اعلام بازگشت فرزاد حسنی به تلویزیون تاکید کرد که سازمان صداوسیما از هیچ برندی صرف نظر نمی‌کند و در حال مذاکره با همه آنهاست.

به گزارش سینماسینما، محسن برمهانی ـ معاون سیما ـ در گفت‌وگویی درباره بازگشت برنامه‌های برند به تلویزیون گفت: تمام برندهایی که در سازمان صداوسیما در این سال‌ها موفقیت کسب کردند، جزو سرمایه‌های صداوسیما هستند و سازمان هم از هیچ برندی صرف نظر نمی‌کند و در حال مذاکره با همه آنها هم هست.

وی ادامه داد: در حال حاضر سریالی مثل «نون خ» در حال تولید است. برخی از این برندها هم ممکن است هفته دیگر تولیداتشان آغاز شود و تولید برخی دیگر نیز ممکن است ماه‌های آینده اتفاق بیفتد؛ بنابراین صداوسیما از هیچ چیز صرف نظر نمی کند.

برمهانی در زمینه ساخت نسخه سینمایی «پایتخت» عنوان کرد: درباره همه آثار، طرح‌هایی وجود دارد اما تا به قطعیت نرسد نمی‌توان درباره آن چیزی گفت؛ اما نه فقط درخصوص «پایتخت» بلکه در مورد کارهای دیگر طرح‌هایی وجود دارد و در حال فکر کردن هستیم که آنها چگونه عرضه شوند؛ چه از قاب سینما و چه در تلویزیون.

معاون سیما همچنین در پاسخ به اینکه از میان مجریان چهره کدام مجری در مناسبت‌های پیش‌رو از جمله شب یلدا اجرا خواهد داشت، از بازگشت فرزاد حسنی به تلویزیون خبر داد.

آخرین حضور فرزاد حسنی در عرصه اجرا در تلویزیون به برنامه پزشکی «اکسیر» برمی‌گردد. حسنی در تمام سال‌هایی که به عنوان مجری فعالیت داشت، گریزی هم به بازیگری می‌زد که ماحصل آن حضور در سریال‌هایی چون «مسافری از هند»، «برای آخرین بار»، «کمکم کن»، «مسیر انحرافی» بود. او اوایل دهه نود و پیش از حضور در برنامه «اکسیر» در سریالی تحت عنوان «سال‌های ابری» بازی کرد.

حال او این روزها بیشتر در عرصه تئاتر و برخی سریال‌های نمایش‌خانگی همچون «هفت» کیارش اسدی‌زاده به عنوان بازیگر دیده می‌شود و البته در رادیو به عنوان مجری هم فعالیت می‌کند. اما به تازگی قرار است در شبکه نسیم هم به اجرا بپردازد نام اولیه این برنامه «ساعت شنی» عنوان شده است و گفت‌وگومحور خواهد بود.

منبع:ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

 

آخرین ها