تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۷:۲۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 24149

سریال پرستاران۲سریال «پرستاران» به کارگردانی علیرضا افخمی و محمودرضا تخشید در ۵۲ قسمت تولید می شود و به اتفاقات و داستان های پرستاران می پردازد.

به گزارش سینماسینما، سریال «پرستاران» که علیرضا افخمی و محمودرضا تخشید کارگردانان آن هستند و داود هاشمی تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد، شب گذشته ۲۳ مردادماه در لوکیشنی که در بیمارستان نورافشار واقع در نیاوران ساخته شده است، کلید خورد.

مراسم افتتاحیه این سریال با حضور مهمانانی از وزارت بهداشت، مهمانانی از حوزه ورزش و همچنین عوامل و بازیگران این سریال برگزار شد که از جمله آنها می توان به محمدهادی ایازی معاون اجتماعی وزارت بهداشت، محمد میرزابیگی معاون پرستاری وزارت بهداشت، مجید رجبی معمار مدیرعامل خانه هنرمندان ایران، پرویز مظلومی، مهدی هاشمی نسب، بهروز افخمی، رضا توکلی، فاطمه گودرزی، الناز حبیبی و لیندا کیانی اشاره کرد.

این مراسم حدود ساعت ۲۱:۳۰ با سخنانی از مسئولان وزارت بهداشت آغاز شد. ایازی معاون اجتماعی وزارت بهداشت در سخنانی اظهار کرد که شورای سلامت این وزارت در بررسی‌ای که از فیلم های هر دهه داشته است میزان استفاده از سیگار را اندازه گیری کرده است.

وی بیان کرد: در این بررسی ها در هر دهه ۱۰۰ فیلم بررسی و در مجموع ۳۰۰ فیلم مورد بازبینی قرار گرفت که نشان می داد در فیلم های دهه دوم نسبت به دهه اول میزان استفاده از سیگار در مردان ۲ برابر و در زنان حدود ۴ برابر افزایش یافته است. همچنین در دهه سوم آقایان چهار برابر نسبت به دهه اول و زنان حدود ۱۰ برابر نسبت به دهه اول افزایش مصرف سیگار داشته اند.

معاون پرستاری وزارت بهداشت نیز در سخنانی اظهار امیدواری کرد که سریال «پرستاران» باعث ارتقای جایگاه پرستاری و نمایش زحمت های این قشر باشد.

بعد از آن اولین صحنه از سریال «پرستاران» به تصویربرداری رسید که دومین سکانس از قسمت سوم سریال «پرستاران» بود.

مهدی صبایی و فریبا نادری از بازیگران این سکانس بودند که به عنوان پرستار در بیمارستان حاضر بودند. مریم یوسف دیگر بازیگر این سریال بود که به عنوان سرپرستار در سکانس شب گذشته وارد می شد و به بیماران سر می‌زد. یک پرستار واقعی هم در کنار تیم حضور داشت که گاهی مشورت هایی ارایه می کرد؛ مثلا بعد از یکی از برداشت ها به مریم یوسف بیان کرد که نظامی نایستد و بیشتر لبخند بزند.

همچنین گیتی معینی نیز به عنوان یکی از بیماران روی یکی از تخت های بیمارستان دراز کشیده بود و سرمی به دست وی وصل شده بود و در کنار او تخت های دیگری بدین شکل دیده می‌شد.

این مراسم با چند برداشت از یک سکانس پایان یافت تا تصویربرداری سریال «پرستاران» رسما آغاز شود و در روزهای بعد تولید این اثر ادامه پیدا کند.

سریال «پرستاران» در ۵۲ قسمت ۴۰ دقیقه ای روی آنتن خواهد رفت و هنوز شبکه پخش کننده این سریال مشخص نیست.

فاطمه گودرزی، الناز حبیبی، لیندا کیانی، عاطفه رضوی، سیاوش خیرابی، مهوش صبرکن، میرطاهر مظلومی و حسین سلیمانی از بازیگران این سریال هستند و همچنین بازیگران دیگری قرار است به مرور به داستان اضافه شوند.

سریال پرستاران۱ سریال پرستاران

 

منبع: مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها