تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۱:۵۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 61160

۵۷۴۶۲۳۳۲بهرام افشاری درباره تجربه حضور در مجموعه‌های طنز تلویزیونی گفت: امروز بازیگران طنز بسیار مهجور واقع شده‌اند. برخی احساس می‌کنند که بازیگران طنز نسبت به سایر بازیگران از عمق کمتری برخوردارند؛ درحالی که بازیگران کمدی نسبت به سایر بازیگران نیاز به مولفه‌های بییشتری دارند.

این بازیگر که این روزها در فصل پنجم سریال «پایتخت ۵» ایفای نقش می‌کند، در گفت‌وگو با ایسنا درباره‌ی تجربه حضور در مجموعه‌های طنز تلویزیونی، اظهار کرد: در شرایط امروزی بازیگران طنز بسیار مهجور واقع شده‌اند. برخی احساس می‌کنند که بازیگران طنز نسبت به سایر بازیگران از عمق کمتری برخوردارند؛ در حالی که بازیگران کمدی نسبت به سایر بازیگران نیاز به مولفه‌های بییشتری دارند. بازیگر کمدی علاوه بر مشخصات فرابیرونی باید مشخصات درونی کاراکتر را نیز بشناسند و باید ریتم‌شناس، رند و راحت باشند.

او ادامه داد: من آرزو دارم به عنوان یک بازیگر کمدی درست و نه بازیگری که خودش را به در و دیوار می‌زند تا مردم را بخنداند در این عرصه حضور داشته باشم. بازیگر کمیک بودن کار سختی است و من به این موضوع افتخار می‌کنم؛ البته همان‌طور که در گذشته نیز تجربه حضور در آثار جدی را داشتم، دوست دارم که در ادامه نیز این تجربه ادامه پیدا کند.

بازیگر سریال «علی‌البدل» درباره‌ی نقش خود در سریال «پایتخت ۵» اظهار کرد: این بار نقش پسر بهبود فریبا را با نام بهتاچ بر عهده دارم. در «پایخت ۲» نقش شیرافکن را ایفا کرده بودم که برایم بسیار خاطره خوبی بود و هنوز هم مردم این شخصیت را به خوبی به یاد دارند و گاهی من را با این نام خطاب می‌کنند. این موضوع برایم دلنشین است، ولی از طرف دیگر وظیفه من را نیز در این فصل سنگین‌تر می‌کند؛ چراکه الان باید با یک کاراکتر جدید در همان مجموعه حضور پیدا کنم؛ البته با راهنمایی‌های آقای تنابنده و آقای مقدم و زحماتی که خودم برای درآوردن این نقش کشیده‌ام، احساس می‌کنم مخاطبان این شخصیت‌ را نیز دوست داشته باشند. در این راستا تلاش کردم شخصیت‌ شیرافکن را فراموش کنم و جنس متفاوتی از بازی‌ را در فصل جدید این مجموعه ارائه دهم.

افشاری افزود: اینکه من توانستم دوبار در این مجموعه با دو نقش متفاوت حضور داشته باشم نشان از اعتماد آقای مقدم و آقای تنابنده است.

او  همچنین درباره شکل‌گیری شخصیت «بهتاش» در مجموعه «پایتخت ۵» گفت: در شکل‌گیری این شخصیت‌ عوامل بسیاری موثر هستند؛ از افرادی که اطراف ما حضور دارند تا بازیگران مقابل و در نهایت آقای تنابنده به عنوان بازیگردان، در شکل‌گیری شخصیت بهتاش تاثیرگذار بودند.  به طور کلی فضایی که آقای تنابنده برای ما بازیگران ایجاد می‌کند بسیار دلنشین است. او به همه پیشنهادهای ما توجه می‌کند. ممکن است از هر ۱۰ پیشنهادی که پشت صحنه می‌دهم، نه‌ تای آنها مناسب نباشد، اما همیشه گوش می‌کند و ایده‌های خوب را می‌پذیرد و از آنها استقبال می‌کند.

او همچنین درباره بداهه‌گویی در سریال «پایتخت» گفت: در دورخوانی‌هایی که پیش از تصویربرداری هر سکانس داریم، بداهه‌گویی‌ها انجام می‌شود و در صورت موافقت هنگام تصویربرداری آنها را بیان می‌کنیم و وقتی سر ضبط هستیم دیگر بداهه‌گویی نمی‌کنیم.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها