تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۲:۲۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 38617

پنچریمراسم افتتاحیه سریال «پنچری» به کارگردانی برزو نیک نژاد دیروز با حضور حمید لولایی، میرم سعادت، رضا عطاران، یوسف تیموری، رضا داود نژاد و سایر بازیگران این مجموعه در محل فیلمبرداری سریال برگزار شد.

به گزارش سینماسینما، در ابتدای این مراسم عوامل فیلم در حال گرفتن برداشت اول از سکانس اول این سریال بودند و زهره فکور صبور به عنوان اولین بازیگر جلوی دروبین رفته بود.

شهره سلطانی و رضا نیک خواه اولین بازیگرانی بودند که در طبقه پایین لوکیشن اصلی به گفت و گو با خبرنگاران پرداختند.

در پنچری نقش دنیا را بازی می کنم، زنی مستقل و مرفه

شهره سلطانی در خصوص بازی در این سریال گفت: در این سریال نقش دنیا را بازی می کنم. دنیا زنی است که از خارج کشور آمده و با آمدنش به خانواده ماجرایی را پیش می آورد. وی شخصیتی مرفه و مستقل است و بر همه چیز ادعای مالکیت دارد.

او ادامه داد: این نقش کارکتری دو وجهی است که علاوه بر شیرین بودن و بار کمدی گاهی اوقات احساسات خود را به شیوه ای دیگر بیان می کند. این اولین تجربه همکاری من با برزو نیک نژاد است اما سابقه همکاری با مهران مهام را داشته و مطمئنم اتفاق بزرگی در راه است.

هنوز کاملاً با نقشم در این سریال آشنا نشدم

رضا نیکخواه بازیگر این مجموعه با اشاره به وجود سابقه همکاری با نیک نژاد گفت: پیش از این در سریال قرعه با برزو نیک نژاد همکاری داشتم و از سبک و شیوه کارگردانی وی بسیار لذت می برم.

این بازیگر ادامه داد: البته هنوز در خصوص این نقش سوال های فراوانی در ذهن دارم و هنوز این شخصیت را مال خود نکرده ام که این مستلزم صحبت با کارگردان است.

قرار بود در ابتدای این سریال گوسفندی سر بریده شود و شهره سلطانی با شنیدن این خبر بسیار آشفته شد و بعد از صحبت و ابراز گلایه با عوامل و صحبتی کوتاه با مهران مهام لوکیشن را ترک کرد.

مهران مهام در همین حین به جمع خبرنگاران آمد تا به سوالات آنها پاسخ دهد. با حضور مهام و قبل از شروع سوالات یوسف تیموری، رضا داود نژاد و شهین تسلیمی هم به جمع بازیگران اضافه شدند. شروع این نشست خبری با خوش و بش و احوال پرسی ای بازیگران همراه شد.

پنچری
قصه سیامک انصاری فقط پول بود / انصاری باعث شد نرگس محمدی از پروژه ویلا برود

مهران مهام در ابتدا با تشکر از حضور رسانه در این جمع آغاز کرده و در جواب به اینکه این سریال چه اتفاق تازه ای دارد گفت: ما همین که بتوانیم تولیدات گذشته را بسازیم شاهکار کرده ایم. اما در اصل باید بگویم نیاز به نشاط و طنز به شدت در جامعه احساس می شود. مردم هر بار مرا می بینند می گویند خواهش می کنم از این سریال های اشک آلود نسازید و بگذارید کمی استراحت کنیم.

او ادامه داد: ما نیروی خوبی که در تلویزیون پرورش پیدا کرده اند را رها کردیم. خیلی از اینها در جمع امروز ما هستند و یکی از بهترین هایشان هم به زودی به جمع ما اضافه می شود. مشکلات زیادی به تازگی در عرصه تلویزیون دیده می شود. مشکلاتی که فراتر از مسائل اقتصادی است و آن تعیین کردن بازیگر روبرو برای برخی بازیگران است. این اتفاق به شدت به سریال سازی لطمه می زند. ما باید نیروهای گذشته برگردانیم. امثال رضا داود نژاد و یوسف تیموری باید به تلویزیون برگردند.

مهام تصریح کرد: من نمی دانم چرا اینقدر حواشی برای این عزیزان به وجود می آید. من قبلاً با یوسف تیموری کار کرده ام. چطور است که با من به مشکل نمی خورد و تنها با تهیه کنندگان دیگر دچار مشکل می شود؟ یا رضا داود نژاد. روزی که صحبت از رضا شد همه می گفتند وی مریض بوده و در خانه بستری شده است. وقتی او را دیدم خیلی تعجب کردم چون رضا صحیح و سالم و پر از نشاط بود.

مهام درباره مجموعه ویلا و حواشی صورت گرفته در مورد حضور سیامک انصاری در این برنامه گفت: سیامک انصاری قطعاً در سریال ویلا نیست و دیگر هیچ وقت با من کار نخواهد کرد. من هنوز پیگیر کار سیامک انصاری هستم و نمی خواهم فکر کند که هنوز کارش تمام شده است. خانم نرگس محمدی به خاطر سیامک انصاری از این پروژه رفتند.

او در ادامه پاسخ به این سوال و در حالی که کاملاً از این موضوع برآشفته بود افزود: این همان آسیبی است که در خصوصش صحبت کردم. اینکه بازیگر می خواهد بازیگر روبروی خود را تعیین کند. تا روزی که نفس می کشم پیگیر این پرونده خواهم بود. هنرمند دو نوع پیمان می بندد. یکی پیمان مالی و فیزیکی و دوم پیمان و قرارداد دلی است که مردم بسته ایم. سیامک انصاری حداقل می توانست به قراردادی که با مردم بسته احترام بگذارد نه اینکه از من پول بگیرد و بعد که دورهمی پول بیشتری به او داد، پیش من گریه کند که زنم از من طلاق می گیرد و باید بروم. در مورد سیامک انصاری قصه فقط پول بود.

پنچری

داود نژاد: قادر سریال پنچری قادر به هیچ کاری نیست / از لحاظ جسمی در سلامت کامل به سر می برم

رضا داود نژاد بازیگر سینما و تلویزیون از حضور دوباره خود در تلویزیون ابراز خوشنودی کرد و گفت: خوشحالم که بعد از مدت ها غیبت با دو سریال خوب به تلویزیون بازگشته ام. اولین چیزی که من را شگفت زده کرد خواندن متن فیلمنامه بود. متنی که در مرحله اول بسیار جذاب و پر کنش بود. برای حضور در این سریال شوق فراوانی دارم زیرا این مدت برخی حاشیه ها مرا از کار دور نگه داشته بود و می خواهم در کمال سلامت به کار خود ادامه دهم.

او ادامه داد: خوشحالم که در پروژه ای هستم که همه کار خود را بلدند. افتخار کار با آقای نیک نژاد را نداشتم ولی با حضور در مراحل پیش تولید متوجه دقت و ظرافت کار وی شدم. در این سریال نقش قادر را بازی می کنم اما قادر به انجام هیچ کاری نیست. مطمئنم این سریال یکی از آثار جذاب تلویزیون می شود.

در همین حین خبرنگاران و برخی عوامل از حضور رضا عطاران در سر پروژه شوکه شدند و دقایقی به احوال پرسی این بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون با همکاران گذشته اش سپری شد.

پنچری، عطاران
عطاران: دوست داشتم مهران غفوریان دوباره کار کند / در «زیر آسمان شهر ۴» هر کمکی بتوانم می کنم

عطاران که در جمع خبرنگاران محاصره شده بود به هر طریق از مصاحبه دادن سر باز می زد اما درخصوص حضور خود در زیر آسمان شهر ۴ گفت: ما خیلی دوست داشتیم مهران غفوریان دوباره کار کند و برای همین هم من به این پروژه آمدم ولی ظاهراً اکنون خود مهران غفوریان درگیر سریال «همسایه ها» در شبکه نسیم است.

او درباره حضور دوباره در تلویزیون تصریح کررد: اصل، دیده شدن کار است و من هم اکنون در سینما حضور دارم. با این حال در طراحی سریال «زیر آسمان شهر ۴» هر کمکی که بتوانم انجام می دهم. امروز هم آمده تا به دوستان قدیمی ام سر بزنم.

مدیران سیما و مسئولین پروژه پنچری دیگر میهمان روز افتتاحیه این سریال بودند که دقایقی در حضور بازیگران نشسته و به مشکلات و توقعات آنها از سیما گوش کردند. در این بین یکی از اعضای جامعه معلولین کشور با اشاره به مشکلات عدیده معلولین برای زندگی شخصی از نبود شخصیت های معلول در برنامه ها گلایه کرد و خواست تا نگاه تازه ای به این قشر صوت پذیرد.

حمید لولایی دیگر بازیگری بود که با حضور فضای جمع را به کلی دچار تغییر کرد و باعث شعف رضا عطاران و یوسف تیموری شد. این سه پیش از این در زیر آسمان شهر همکاری داشتند و با دیدار دوباره به مرور خاطرات و شوخی با یکدیگر پرداختند.

پنچری، عطاران، تیموری
علت غیبتم در تلویزیون کمبود بودجه بود / نقش عمو پرویز را در پنچری بزی می کنم

حمید لولایی در پاسخ به چگونگی حضور خود در این مجموعه را اینونه توصیف کرد: من قبلاً در مورد برزو نیک نژاد تعریف های بسیاری شنیده بودم. البته برخی آثار او را هم دیدم و واقعاً از دیدن سریال های نیک نژاد لذت می بردم. در ابتدا همین که مهران مهام برای این سریال تماس داشت کافی بود تا نقش را بپذیرم. این سالها تلویزیون بودجه کمی داشت و تبعاً بسیاری از بازیگران مثل من کم کار و بیکار شده بودند.

لولایی گفت: در ای سریال نقش عمو پرویز را ایفا می کنم و فرزند برادرم که یوسف تیموری نقش آنرا ایفا می کند را به تنهایی بزرگ کرده ام. در این سریال در خانه سالمندان بستری شده ام اما از لحاظ مالی وضع خوبی دارم ولی با آمدن پسرخاله حمید با بازی رضا داود نژاد مشکلات فراوانی برای عمو پرویز به وجود می آید.

تیموری: به خاطر نبودن عطاران در «زیر آسمان شهر ۲» بازی نکردم / در «زیر آسمان شهر ۴» بازی می کنم

یوسف تیموری بازیگر تلویزیون و مجموعه زیر آسمان شهر در بین خبرنگاران حاضر شد و درباره نقش خود در این سریال گفت: در این سریال نقشی متفاوت را ایفا می کنم. نقش پسری تحصیل کرده که مسئولیت یک شرکت را بر عهده داشته و با در شرف ازدواج قرار دارد. مکمل در این سریال آقای لولایی و داود نژاد هستند و بسیار خوشحالم که با این دو عزیز همبازی شده ام.

او درباره حضور خود در زیر آسمان شهر ۴ تصریح کرد: وقتی مهران مهام به من پیش نهاد این سریال را داد آن را پذیرفتم زیرا دوباره تیمی حرفه ای در کار حضور خواهدن داشت. حضور مهران مهام در کنار رضا عطاران برای من کافی است تا مطمئن باشم در زیر آسمان شهر ۴ اتفاقات خوبی می افتد. دلیل عدم حضور من در زیر آسمان شهر دو هم همین عدم حضور رضا عطاران بود.

در بین همین صحبت ها گروه اجرایی از شروع برداشت پلانی جدید خبر داد و از تمامی هنرمندان حاضر دعوت شد تا در این برداشت حضور داشته باشند. در این برداشت زهره فکور صبور به همراه بازیگر خردسال این سریال پلانی را بازی می کردند. پلانی که به خاطر شیطنت های بازیگر خردسال سریال بار ها تکرار شد.

پنچری

بین برداشت ها و استراحت هایی که کارگردان اعمال می کرد بازیگران و عوامل دور یکدیگر جمع شده و با هم عکس یادگاری و سلفی می گرفتند. در اولین روز فیلمبرداری این مجموعه زهره فکور صبور، بهشاد شریفیان و مائده طهماسبی جلوی دوربین رفتند.

یوسف تیموری در این مجموعه نقش حمید را بازی می‌کند، حمید لولایی در نقش عمو پرویز،‌ رضا نیکخواه در نقش حبیب، زهره فکور افسانه سریال «پنچری» هستند. مائده طهماسبی (آشفته)، مریم سعادت (متانت)، شهین تسلیمی (پوران)، شهره سلطانی (نپا)، بهشاد شریفیان (بهشاد)،‌ فرزاد حاتمیان (سرایدار)، نازگل فرنقی (دختر بچه)، حمید غلامی (نگهبان شرکت) و… بازیگران اصلی سریال هستند.

منبع: میزان

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها