تصویربرداری تلهفیلم «باشگاه زن ذلیلان» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد کریمی در میبد یزد به پایان رسید.
به گزارش سینماسینما، محمد کریمی تهیهکننده فیلم «باشگاه زن ذلیلان» اظهار داشت: این تلهفیلم ۲۶ اردیبهشت در شهرستان میبد کلید خورد و پس از ۱۶ جلسه، تصویربرداری آن به پایان رسید.
وی با بیان اینکه این فیلم هماکنون در مرحله تدوین قرار دارد، افزود: امیدواریم تا اواسط مردادماه «باشگاه زنذلیلان» برای نمایش عمومی در یکی از شبکههای تلویزیونی حاضر شود.
کریمی ادامه داد: همچنین فیلم دیگری به نام «موی دماغ» در ژانر کمدی نیز در مرحله صدور پروانه ساخت قرار دارد که امیدواریم اواخر شهریورماه فیلمبرداری این فیلم کلید بخورد. لوکیشن «موی دماغ» در تهران خواهد بود.
تهیهکننده «پهلوان هرگز نمیمیرد» در پایان پیرامون سایر فعالیتهای فیلمسازی خود بیان داشت: طرح مجموعهای ۱۳ قسمتی به نام «زورخونهچی» را به شبکه امید تحویل دادهام که امیدواریم هر چه سریعتر وارد فاز تولید شود.
در خلاصه داستان «باشگاه زنذلیلان» آمده: علاء مدیری متشخص، موفق و قدرتمند در کار خویش است اما در مقابل همسر و خانواده خود کاملاً مظلوم است. وی با کمک دوستش با یک انجمن که کار آموزش چنین مردانی را برعهده دارند ،آشنا شده، وی در آنجا با دوستانی آشنا میشود که حوادث فیلم را رقم می زنند…
سعید کریمی، جعفر دهقان، لیلا بوشهری، مهدیار آزادفر، شهرزاد عبدالمجید، جواد انصافی، فریبا ترکاشوند، حمید دبستانی، عباس نایی، رضا شریف، حسین بهرامی، هستی افضلی، فرناز طباطبایی، یاشار یعقوبی، محمد تاریوردی، محمد مهدی قاسمیان، مهدی صمیمی، سیدمهدی و سیدرضا حسینی، ماریا عابدی ،قاسم برخورداری و حمید کریمی بازیگرانی هستند که در این فیلم مقابل دوربین علیرضا عزت ور قرار گرفتند.
«باشگاه زنذلیلان» به تهیهکنندگی و کارگردانی محمد کریمی و نگارش فیلمنامه فرهاد طبنوری توسط قاسم خدابنده لو تدوین میشود و مجتبی تیموری موسیقی متن آن را خواهد ساخت. سعید عرب نیز تیتراژ این فیلم را میخواند.
دیگر عوامل این تلهفیلم عبارتند از: دستیار اول و برنامهریز: میترا یکتافرد، مدیرتولید: علی نوابی، دستیاران کارگردان :محمد تاریوردی، محمد رشیدی، حمید کریمی، طراح گریم: مونا طباطبایی شیر، صدابردار: محمد رضا بیات، طراح صحنه و لباس: پروا نریمانی، عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: لیلا دبیب، مدیر تدارکات :جعفر مقصودی، تدارکات: ایرج یادگاری، سجاد چنگی، سینه موبیل: محمد عابدی، تبلیغات و گرافیک: لیلا ماهوری ،فاطمه تبریزی و مجید کریمی.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- رونمایی از پوستر «زال و رودابه» در آستانه جشنواره فیلم فجر
- یادداشتی برای فیلم «رها»/ جامعه ناکارآمد و پدرهای بیخاصیت
- حاشیههای جشنواره فیلم فجر/ از دست دادن رضا بابک با مرضیه برومند تا سوءاستفاده از صدا و تصویر شکیبایی
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- چهره تلخ عشق یک سویه/ نگاهی به فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟»
آخرین ها
- من را خسرو پدر زیبا صدایم کنید…
- «زیبا صدایم کن»؛ یک رابطه پدر و دختری لطیف و انسانی
- سه فیلم از یک نگاه/ ملودرام اشکانگیز، آدمهای حاشیهای جامعه و آتشی که فصل مشترک است
- چهل و سومین جشنواره فیلم فجر؛ نامزدهای بخش مستند اعلام شد
- زمان نمایش «رکسانا»، «پیر پسر» و «قاتل و وحشی» مشخص شد
- یادداشتی بر «آبستن»؛ تعلیق نصفه نیمهای که ناکارآمد میشود
- در پی جنجالها در شبکه اجتماعی ایکس؛ بازیگر شخصیت «امیلیا پرز» از اسکار حذف شد
- چرا فیلم «اسفند» به بدی فیلم «اشکِ هور» نیست؟
- ششمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- بخش زیادی از انتقاداتی که در برنامه هفت مطرح می شود به خود افخمی بر می گردد
- برخی نهادهای حاکمیتی و ارزشی ، از برند سازی برای مسعود فراستی چه هدفی را دنبال می کنند ؟
- چهارگانه صدرعاملی کامل شد/ عاشقانه آرام میان دو غریبه آشنا
- «توقیف»؛ روایتی صریح از ممیزی در آثار هنری
- پنجمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- افتتاح دومین دوره بورسیه نخبگان علمی توسط همراه اول
- «یوزفکا» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو میرود
- رونمایی از پوستر «ژن زامبی» همزمان با معرفی بازیگران و عوامل
- برنده اسکار در داوری نخل طلا؛ ژولیت بینوش رئیس هیات داوران جشنواره کن ۲۰۲۵ شد
- درباره «شمال از جنوب غربی» و «چشم بادومی»/ غلبه نگاه سادهانگاره و طرح مساله با راهحلی نشدنی
- ادب مرد به ز دولت اوست
- «آبستن» و آیندهای درخشان برای کارگردانان فیلم
- یادداشتی بر دو فیلم «رها» و «آبستن»/ زخمهای ماندگار و ماندگاری زخمها
- «بچه مردم»؛ فیلمی که به دیگران جوالدوز میزند، اما از زدن سوزن به خودی باز میماند
- حرفهای تازه رییس اسبق سازمان سینمایی؛ ایوبی: پشتم را خالی کردند/ دولت باید پایش را عقب بکشد
- چهارمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- حاشیههای سومین روز جشنواره فیلم فجر؛ از مشکل حل نشدنی صدای برج میلاد تا حضور نوزادان در سینمای رسانه
- آموختههایی از پشت صحنه «صد سال تنهایی»/ آیا مارکز از نتیجه اقتباس راضی میشد؟
- پروانه نمایش برای فجر صادر شد؛ «قاتل و وحشی» در جشنواره اکران میشود
- یادداشتی بر «بچه مردم» و «اسفند»/ از روایت دلنشین و شیرین تلخیها تا فیلمنامه چشم اسفندیار
- سومین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری