تاریخ انتشار:۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۲۱:۲۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 185417

تلویزیون در نوروز ۱۴۰۲ با پخش ۱۷۰ فیلم سینمایی جدید با مخاطبان خود همراه است.

به گزارش سینماسینما، شبکه‌های تلویزیونی نوروز امسال با پخش ۱۷۰ فیلم سینمایی روز دنیا به استقبال بهار می‌روند و هر روز حدود ۱۲ فیلم سینمایی پخش می‌کنند.

شبکه یک سیما در ساعت ۲۴، فیلم‌هایی همچون «دوک»، «دو دوست»، «رهایی»، «مأموریت هوایی»، «نور سیاه» و … را پخش خواهد کرد.

شبکه دو سیما هم در ساعت ۱۵:۳۰ با فیلم‌هایی همچون «تولسیداس پسر»، «بر فراز آسمان»، «اسرار حلقه»، «سرای خانوادگی»، «مرد تنهای ماه» و … مهمان نوروزی بینندگان سیماست.

شبکه سه سیما در ساعت ۳۰ دقیقه بامداد فیلم‌های روز دنیا را پخش می‌کند. «جدال مرد و زنبور (مستر بین)»، «دنیای ژوراسیک ۳»، «من زلاتان هستم»، «آمبولانس» و «مرد خاکستری» نمونه‌ای از این فیلم‌هاست.

شبکه چهار سیما در ساعت ۲۰:۳۰ فیلم‌های «بتمن»، «انولا هولمز ۲»، «یک دست لباس»، «کیمی»، «لامبورگینی» را تدارک دیده است.

شبکه پنج سیما در دو بخش تماشاخانه ساعت ۹ و ۱۳:۳۰ منتخبی از فیلم‌های سینمایی ایران و جهان را به روی آنتن می‌برد. «دختر عزیزم»، «دزدان دریایی آخرین گنج پنهان»، «درنده»، «جامه قهرمانی»، «سقوط» و … فیلم‌هایی است که شبکه پنج برای بینندگان خود در این ایام پخش می‌کند.

شبکه امید ساعت ۱۶ فیلم‌های نوروزی خود را پخش می‌کند. این شبکه فیلم های «کاپیتان نُوا»، «مقر سری»، «جریان هوای آبی»، «آنچه من هستم»، «لایل لایلِ کروکدیل»، «بلند شو» و … را نمایش می‌دهد.

شبکه کودک در ساعت ۱۴ فیلم‌های مناسب کودکان را به نمایش درمی‌آورد. «گربه چکمه پوش۲: آخرین فرصت»، «هیولای دریا»، «فینیک»، «صدرا»، «بروبچه‌های رافادان» (دهلیزهای قدیمی)، «بروبچه‌های رافادان» (عملیات در گوبکلی تپه) و … از جمله این فیلم‌هاست.

شبکه نمایش در باکس ساعت ۲۳ فیلم‌هایی همچون «جانوران شگفت انگیز: اسرار دامبلدور»، «ترول»، «کارآگاه محله چینی‌ها»، «شبح مسابقات آزاد گلف» و «هانسان: اژدهای خیزان» را پخش می‌کند. همچنین این شبکه در ساعات ۱۱، ۱۳، ۱۹، ۲۱، ۲۳ و یک بامداد نیز با مخاطبان خود همراه است.

شبکه افق فیلم‌های خود را در ساعت ۱۳ پخش می‌کند که «خیانت»، «شکار»، «چرنوبیل»، «یکشا»، «حقیقت و عدالت» و … از جمله آن‌هاست.

شبکه سلامت فیلم‌های سینمایی را در ساعت ۱۱ با زیرنویس ویژه ناشنوایان به روی آنتن می‌برد.

فیلم‌های شبکه فراتر هم در ساعت ۲۲ پخش خواهد شد. «دنیای عجیب»، «فینچ»، «چشمان مار»، «آشوب متحرک»، «ونوم کارنیچ وارد می شود»، «نابخشودنی» و … نمونه‌ای از این فیلم‌هاست که با کیفیت ۴K به نمایش در می‌آید.

مذاکره اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل برای خرید و پخش چندین فیلم از سینمای ایران و فیلم‌هایی که در جشنواره فیلم فجر امسال برنده سیمرغ شده‌اند، در حال انجام است که جزییات آن به زودی اعلام می‌شود.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

 

آخرین ها