تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۴:۰۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 32264

داریوش کاردان درباره فعالیت های آینده خود بیان کرد که قرار است یک مجموعه شاد برای شبکه نسیم بسازد.
به گزارش سینماسینما، داریوش کاردان درباره حضور کمرنگ خود در تلویزیون در این چند سال گفت: من از زمانی که دولت حسن روحانی روی کار آمد تصمیم گرفتم کار کنم و قبل از آن علاقه ای به کار کردن در صداوسیما نداشتم. البته آن زمان برنامه مناسبی که بتوانم با مهمان گفتگو کنم وجود نداشت، طنزهای ما هم که همیشه مشکل دارد بنابراین در این یکی دو سال برنامه های «شهر باران» و مسابقه «ثانیه ها» را در ماه مبارک رمضان اجرا کردم. ماه رمضان امسال هم در شبکه چهار در پارک ارم برنامه زنده داشتم و غیر از اینها بیشتر سمت بازیگری تلویزیونی رفتم.

این کارگردان مجموعه های طنز درباره همکاری اکنون خود با صداوسیما عنوان کرد: در حال طراحی یک برنامه محکم و خوب و بزرگ برای شبکه «نسیم» هستم که قرار است یک مجموعه شاد و آموزشی باشد.

وی درباره تولید و پخش برنامه های مختلف شبکه نسیم در حوزه طنز و نقشی که در افزایش نشاط در میان مردم دارند، عنوان کرد: ریشه تنش های جامعه نبود برنامه خوب در صداوسیما نیست بلکه ریشه نبود آرامش، مشکلات اقتصادی، مسکن، غذاهای تقلبی، بیکاری و… است و برنامه های طنز می توانند نیازهای ثانویه را برآورده و مردم را کمی از غصه ها دور کنند. به خصوص خود من از «خندوانه» و کارهای رامبد جوان بسیار لذت بردم و احساس کردم یک همنشین و همراه خوب برای بی کَسی مردم است.

کاردان در پایان درباره اینکه برنامه اش چقدر مورد رقابت با برنامه های «خندوانه» و «دورهمی» قرار می گیرد، اظهار کرد: من رقابتی با کسی ندارم، هرکسی کار خود را انجام می دهد چون فاز کارهای ما فرق می کند و همانطور که گفتم به عنوان یک بیننده کارهای رامبد جوان را هم بسیار دوست دارم.

 

منبع: مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها