تاریخ انتشار:۱۴۰۱/۰۷/۰۵ - ۱۶:۱۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 181636

پس از حاشیه‌های پیش‌آمده بر سر برنامه «دورهمی» و اظهارات اخیر مهران مدیری، شبکه نسیم ترجیح داد با اتمام ماه محرم و صفر، فعلا جدول پخش جدید خود را بدون «دورهمی» ببندد.

به گزارش سینماسینما، پیش از حاشیه‌های پیش آمده، شبکه نسیم اعلام کرده بود که قصد دارد، قسمت‌های باقی‌مانده از مسابقه «دورهمی» را پس از ایام صفر پخش کند و این برنامه تا پایان سال ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت. اما با اعلام برنامه‌های پاییزی تا اینجا نامی از برنامه مهران مدیری به چشم نمی‌خورد هرچند روابط عمومی نسیم اعلام کرده است، ساعت و زمان پخش دیگر برنامه‌های جدید شبکه نسیم متعاقبا اعلام خواهد شد.

روابط عمومی شبکه نسیم دیگر برنامه‌های پاییزی این شبکه را شامل موارد زیر اعلام کرد:

سری جدید برنامه های «آب و آتش» و «شوتبال»، برنامه جدید «لالایی» با اجرای گیتی خامنه ، «میشه که بشه»، «چهار شگفت انگیز» ، «ویتامین خ»، «قندون»، «سریال اولین انتخاب»، «هفت ترانه»، «نسیما»، «در حلقه رندان» ، «قلقلک» ، « نما » و پخش بخش‌های نیمه نهایی و فینال برنامه «تهمتن».

همچنین همزمان با هفته دفاع مقدس چهار مستند «جنگ و لبخند» به کارگردانی حسین همایون‌فر از سه شنبه ۵ مهر تا جمعه ۸ مهر ساعت ۲۰ از این شبکه پخش می شوند.

برنامه «قاب عاشقی» نیز از سه شنبه تا پنجشنبه هفته جاری ساعت ۲۲ روی آنتن می‌رود که به مرور فیلم «عقاب‌ها» به عنوان پربیننده‌ترین فیلم جنگی تاریخ سینمای ایران با حضور علی مزینانی، تهیه‌کننده این فیلم اختصاص دارد.
همچنین روایتی از فیلم «مرز» به عنوان نخستین فیلم سینمای دفاع مقدس با حضور جمشید حیدری کارگردان آن در آخرین قسمت از این مجموعه برنامه به روی آنتن خواهد رفت.

مسابقه «آب و آتش» به تهیه‌کنندگی غلامرضا بختیاری با اجرای شهاب عباسی و سیاوش مفیدی شنبه تا سه شنبه ساعت ۲۳ به روی آنتن می رود.

همچنین بخش‌های پایانی از سری اخیر برنامه تهمتن با اجرای بهداد سلیمی و آیدین ختایی، چهارشنبه تا جمعه ، از ساعت ۲۳ از شبکه نسیم پخش می شود تا قهرمان دوره جدید معرفی شود. نخستین قسمت از این سری، چهارشنبه هفته جاری، ۶ مهرماه، پخش خواهد شد.

برنامه «هفت ترانه» که پیش‌تر با عنوان هفت آوا از شبکه نسیم در ایام محرم و صفر به روی آنتن می رفت از این پس با اسم هفت ترانه هر شب ساعت ۱۸:۳۰ با پخش موسیقی های نواحی و محلی به شکل مسابقه ونظرسنجی پخش خواهد شد.

برنامه دوربین مخفی«نسیما» ، محصول دیگری از شبکه نسیم است که از خرداد پخش خود را آغاز کرده و در این ایام و در قسمت‌های ۱۰ دقیقه‌ای هربار به موضوعی متفاوت می‌پردازد.

مجموعه تلویزیونی «اولین انتخاب»، به کارگردانی مهدی صباغ زاده و به قلم عباس نعمتی و حمید طاهری در ژانر طنز  که چند سال قبل از شبکه پنج پخش شده، از شنبه  ۹مهر ساعت ۲۰ از شبکه نسیم پخش می شود. این سریال درباره پسری به نام مسعود است که به عنوان خواستگار به خانه خانواده پزشکی می رود. در پی این خواستگاری ساده اتفاقاتی رقم می‌خورد.

بازیگرانی از جمله: اکبر عبدی، مجید مظفری، افشین هاشمی، سعید پیردوست،لاله اسکندری و …در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

 

آخرین ها