تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۳:۳۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 38495

شبکه پنجبا اجرای ساختار جدید شبکه پنج و تغییر شرح وظایف برنامه‌سازی در این شبکه، گروه‌های «خانواده و کودک» و «معارف» در شبکه پنج آغاز به کار کردند.

به گزارش سینماسینما، «اجتماعی» و «تهران و شهروندی» هم گروه‌های جدید این شبکه هستند که به‌زودی کار رسمی خود را آغاز خواهند کرد. این گروه‌ها جایگزین گروه‌های «جامعه و اقتصاد»، «کسب و کار» خواهند شد. برنامه‌های اقتصادی شبکه پنج نیز به قوت خود باقی خواهند ماند و همه آنها در یک گروه بنام «گروه اقتصاد» تجمیع خواهند شد.

در احکامی جداگانه از سوی مجید زین‌العابدین مدیر شبکه پنج سیما، دکتر محمد باقر تورنگ سرپرست گروه کودک و خانواده، سعید سلطانی مدیر گروه معارف اسلامی و جواد اسناوندی مدیر تولید و فنی شبکه پنج سیما منصوب شدند.

با این انتصاب‌ها برنامه‌های خانواده، کودک و معارف که به صورت معین برنامه اداره می‌شدند، از این پس به طور رسمی زیر نظر گروه برنامه‌ساز اداره خواهند شد.

بنا بر این گزارش، دکتر محمد باقر تورنگ با حفظ سمت قائم مقامی شبکه به عنوان سرپرست گروه کودک و خانواده منصوب شده است.

در این حکم آمده است برنامه‌های خانواده محور و برنامه‌های کودک و نوجوان همواره از مزیت‌های نسبی شبکه پنج سیما در موضوعات برنامه‌سازی بوده است، به همین دلیل لازم است ضمن تقویت برنامه‌های موجود، زمینه خلق ایده‌های جدید در این گروه فراهم شود.

مدیر شبکه پنج، در حکم مدیر گروه خانواده و کودک شبکه با اشاره به سند «سیاست‌های کلی خانواده» ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب، این سند ارزشمند را که جایگاه بنیادی خانواده در بالندگی و اعتلای مادی و معنوی کشور را تبیین کرده است، مهمترین دستور کار و چشم‌انداز پیش‌روی برنامه سازان شبکه دانسته است.

در حکم سلطانی مدیر جدید گروه معارف اسلامی نیز با اشاره به ضرورت باز مهندسی برنامه های معارفی و بهره مندی از ظرفیت نهادهای فرهنگی، مشاهد شریف و بقاع متبرکه بویژه در حوزه استان تهران، بر کاشت مفاهیم معارفی در بافت درونی برنامه‌ها تاکید شده است.

در حکم جواد اسناوندی مدیر جدید تولید و فنی شبکه پنج سیما نیز بروزرسانی تجهیزات صدا و سیما و پیاده‌سازی بسته های نوین فنی و ارتقای مهارت حرفه ای نیروی متخصص شبکه به عنوان ماموریت این حوزه تاکید شده است.

با انتصاب علی‌عسکری در مقام رییس صداوسیما، شبکه پنج به تعریف قدیم خود – شبکه تهران – بازگشت.

منبع: ایسنا

 

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها