تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۱:۵۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 53323

محمدرضا علیمردانیشب گذشته، «دورهمی» میزبان صداپیشه «دیرین دیرین» شد.

به گزارش سینماسینما، شب گذشته برنامه تلویزیونی «دورهمی» به کارگردانی و اجرای مهران مدیری با بیان تعریفی از «خودآزاری» و میزبانی صداپیشه «دیرین دیرین» به روی آنتن شبکه تلویزیونی نسیم رفت.

مدیری در ادامه به خودآزاری‌های جسمی در باشگاه‌های بدنسازی و جراحی‌های زیبایی اشاره کرد و میزبان محمدرضا علیمردانی شد.

علیمردانی صداپیشه «دیرین دیرین» و همچنین بازیگر مجموعه تلویزیونی «پایتخت» با اجرای یک قطعه موسیقی ضمن سلام و احوالپرسی با حضار داخل استودیو «دورهمی»، از رونمایی آهنگ «منحنی» و همکاری خود با حمید توسلی گفت.

وی در ادامه به شخصیت‌هایی مانند «دیرین دیرین»، «پندانه»، «شرک»، سالیوان در «کارخانه هیولاها» و دیه‌گو در «عصر یخبندان» اشاره کرد و از خلق و پیدایش ایده ها برای صداگذاری و دوبله کاراکترهای انیمیشنی گفت.

علیمردانی با بیان اینکه اگر صداپیشگی انجام دادم و در عرصه موسیقی حضور داشتم، همه به خاطر عشق به بازیگری است، اظهار داشت: به عقیده من یک بازیگر باید دوبله و موسیقی را بداند؛ من در تئاتر خیلی کار کردم و بازیگری در بین خوانندگی و صداپیشگی، اولویتی بالاتر برایم دارد.

او از اولین حضور خود در عرصه رسانه و تلویزیون در نوروز ۷۶ به کارگردانی داریوش کاردان گفت و به همکاری با سیروس مقدم و عوامل «پایتخت» در فصل چهارم این سریال اشاره کرد.

این بازیگر در ادامه گفتگوی خود با مدیری، از تحقق رویای کودکی خود در عرصه صدا گفت و به ورود خود در عرصه دوبله و بازخورد خوب مردم اشاره کرد.

او در خصوص دوبله زیرزمینی توضیح داد: نمی‌دانم اصطلاح دوبله زیرزمینی از کجا شکل گرفته؛ اما وقتی ما شروع کردیم خبری از مجوز گرفتن و مراحل قانونی نداشتیم و بعد از مطلع شدن کارمان را قانونی جلو بردیم و عضو انجمن شدیم و کم کم با شکل گیری فضایی در ماهواره‌ها و ویدئوهای رسانه‌ای دوبله زیرزمینی درست شد و احترامی به مخاطب در این دوبله‌ها وجود ندارد.

علیمردانی از شکل‌گیری ایده انیمیشن «دیرین دیرین» و شباهت این شخصیت به پدربزرگش گفت. وی همچنین از نحوه آشنایی خود با همسرش و رفاقت های پدر و دختری‌اش با فرزندش گفت.

علیمردانی خاطرنشان کرد: موسیقی مولفه‌ای ارزشمند برای من است و از سال ۸۳ در این عرصه کار می‌کنم. قرار بود در سال ۹۲ آلبوم موسیقی‌ام با مجوز وزارت ارشاد منتشر شود ولی با وسواس ها و خودآزاری‌هایی که در کار دارم، انتشار را متوقف کردم و با همکاری خود با آقای توسلی گامی جدید را برای پیش بردن موسیقی تعیین کردم.

در پایان علیمردانی ترنجی بزرگ با به کاربردن هنر تذهیب را به موزه «دورهمی» اهدا کرد و قطعه موسیقی به نام « احوال تلخم» را اجرا کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها