تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۹:۴۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 157341

صفر تا صد«صفر تا صد» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسعود سلطانی ارج تولید جدید شبکه مستند در ۲۶ قسمت تماشاگر را با مراحل تولید محصولات مختلف ایرانی آشنا می‌کند.
به گزارش سینماسینما، به نقل از روابط عمومی شبکه مستند، سلطانی ارج درباره این مجموعه مستند کوتاه گفت: «صفر تا صد» آنچنان که از اسمش پیداست مراحل تولید یک محصول را از آغاز تا پایان نشان می‌دهد.

هر قسمت از این مجموعه، به بررسی تولید صفرتاصد یک کالا پرداخته است. منجمله مراحل تولید چسب، خودکار، سماور، لوستر، مبل، گاو صندوق، تشک و… پرداخته است.

این کارگردان گفت: صالح بهشتی (بازیگر) در این مجموعه حضور دارد و روایتگر قصه تولید خواهد بود. میثم رازفر نیز به عنوان گوینده متن، گروه «صفرتاصد» را همراهی کرده است.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و اثرات همه جانبه آن، تولید «صفرتاصد» به آهستگی پیش می‌رود، ۱۳ قسمت از این مجموعه ۲۶ قسمتی تولید شده و به زودی آماده پخش خواهد شد.

مسعود سلطانی ارج تهیه‌کنندگی و کارگردانی این مجموعه مستند کوتاه را بر عهده دارد و از دیگر عوامل آن می توان به تصویربردار: علی زاهدی، راوی: میثم رازفر و نویسنده و پژوهشگر: حسین الهامی نژاد اشاره کرد.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها