تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۱۴:۰۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 56411

ماه عسلدر برنامه شامگاه گذشته «ماه عسل» با پخش آیتمی از عارف لرستانی، یاد این هنرمند فقید گرامی داشته شد.

به گزارش سینماسینما، یکی از بخش‌های برنامه «ماه عسل» یکشنبه شب، آیتمی بود که از مرحوم عارف لرستانی پخش شد.

این هنرمند درباره‌ «ماه عسل» سال گذشته و پیش از مرگش اینطور اظهار نظر کرده بود: «شما بسیار برنامه جذابی دارید کسانی رو به ما معرفی میکنه که قهرمانانِ بی مدال هستن و آدمهای عاشق …”

پس از آن احسان علیخانی با یادی از این بازیگر گفت: روحش شاد، عارف عزیز که سال گذشته این ویدیو را ارسال کرده بود و خیلی ناگهانی از بین ما رفت. همین طور یک تهیه‌کننده بسیار عزیز و دوست‌داشتنی که روز گذشته فوت شدند؛ جنابِ آقای آخوندی که خود من و خیلی رفقا مدیونش هستیم. ایشان تهیه‌کننده روز سوم و برنامه صندلی داغ و خیلی از فیلم‌های خوب بودند و خواهش می‌کنم در این لحظات ناب و قیمتی از خدا بخواهیم که روحشان در آرامش باشد.

در شب دوم «ماه عسل» احسان علیخانی – تهیه‌کننده و مجری این برنامه – همچنین در اولین گام قصه‌های اصلی‌اش میزبان دو جوان بود که در ابتدا از خاطرات پرهیجان سفرهای متعددشان به نقطه‌های بکر و عجیب ایران گفتند و در پرده دوم اما آنها که به قول خودشان عاشق آدرنالین بودند گفتند که در طی یکی از سفرهایشان با فاجعه روبه‌رو می‌شوند.

دانیال و سامان در پاسخ به سوال‌های احسان علیخانی از آخرین سفرشان به کویر و ماجرای پر افت و خیز کویرگردی‌شان گفتند و روایت تلخ سفری که از یک مسیر اشتباه به مرگ دو دوستشان در جریان این ماجراجویی مخاطره آمیز منجر شد، داستان تامل برانگیز دو میهمان اول قاب ماه عسل در روز دوم ماه مبارک رمضان بود.

«ماه عسل» به تهیه‌کنندگی و اجرای احسان علیخانی هر شب حوالی ساعت ١٩ از شبکه سه سیما به روی آنتن می‌رود.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها