تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۱:۵۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 67854

محمد بحرانی (صدا پیشه جناب خان) امروز مقابل دوربین ۸۷ متر عیاری می رود.

به گزارش سینماسینما، در ادامه تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «۸۷ متر» به کارگردانی کیانوش عیاری، امروز مهران رجبی و محمد بحرانی در لوکیشن دفتر خانه وکالت در میدان ونک مقابل دوربین می‌روند. تصویربرداری در این لوکیشن امروز به اتمام می‌رسد و گروه برای ادامه ضبط، به لوکیشن جدید منزل پدربزرگ و مادربزرگ در محدوده خیابان نیلوفر در منطقه هفت تهران نقل مکان می کنند.

فریده سپاه منصور و سعید پیردوست که در نقش مادر زن و پدر زن علیرضا پوردّوّرانی(علی دهکردی) ایفای نقش می‌کنند، فردا مقابل دوربین داریوش عیاری خواهند رفت.

این درام اجتماعی، داستان دو خانواده به نام پوردّوّرانی و خلیلی است. علیرضا پوردّوّرانی به همراه همسر، دو دختر و پسرش خانه‌ای را از یک فروشنده به نام فرج ناصری خریداری می‌کنند، اما روز اسباب‌کشی متوجه می‌شوند که خانه به فرد دیگری به نام رجب خلیلی فروخته شده است. رجب به همراه پسر، همسر و دو دخترش صبح زودتر از پوردّوّرانی ها به خانه رسیده‌اند و وسایلشان را در خانه گذاشته‌اند اما با رسیدن خانواده پوردّوّرانی، ماجرای کلاهبرداری مشخص می‌شود …

علی دهکردی، ابوالفضل پورعرب، مهران رجبی، فریبا کامران ، حسین سلیمانی، فریده سپاه منصور، محمد بحرانی، سعید پیردوست، دیبا زاهدی، ملیکا نصیری، علی طالب لو و نیما نوری زاده از بازیگران سریال «۸۷ متر» هستند.

عوامل تولید این سریال عبارتند از:

تهیه‌کننده، نویسنده و کارگردان کیانوش عیاری، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان شبنم عرفی‌نژاد، دستیار دوم کارگردان رضا مسعودی، مدیر تولید حسن آقاکریمی، منشی صحنه سهیلا کاشفی، مدیر فیلمبرداری داریوش عیاری، فیلمبردار بابک ابرغانی، صدابردار سیامک نیازی، طراح گریم، محمد گل افشار و نازنین عرفی نژاد، طراح صحنه و لیاس سعید رحیمی و مدیر تدارکات رضا صادق.

مجموعه تلویزیونی «۸۷ متر» کاری کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۴۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای در دست تولید است.

 

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها