نویسنده سریال «هیات مدیره» با اشاره به ویژگی های این مجموعه بیان کرد که قرار نیست به مخاطب پند و اندرز دهد.
به گزارش سینماسینما، علی خودسیانی نویسنده سریال «هیات مدیره» درباره داستان این مجموعه که این روزها به کارگردانی مازیار میری برای پخش از شبکه پنج سیما در نوروز تولید می شود گفت: همچنان مشغول نگارش فیلمنامه این سریال هستم و تاکنون حدود ۳۸ قسمت نوشته شده و قرار است حدود ۱۰۰ قسمت باشد.
وی با اشاره به زمان پخش این سریال در نوروز بیان کرد: ویژگی های پخش نوروزی این است که مخاطب بیشتری دارد. ما دو زمان جذب حداکثری مخاطب داریم که یکی در نوروز و دیگری ماه رمضان است که در این ایام تلویزیون بیننده های بیشتری دارد و اینگونه نیست که سریال ها رقابت چندانی با هم داشته باشد بنابراین من این زمان را به عنوان رقابت نمی بینم بلکه به عنوان فرصتی نگاه می کنم که مخاطب بیشتر تلویزیون می بیند.
خودسیانی درباره پخش سریال از شبکه پنج اضافه کرد: مردم چندان کاری به شبکه ندارند و اگر سریال خوبی باشد در مهمانی ها و دورهمی های خود درباره آن صحبت می کنند.
وی درباره ویژگی های این سریال اظهار کرد: داستان سریال «هیات مدیره» از پیچیدگی خاصی برخوردار نیست، داستان های سرراستی دارد و ما سعی کردیم به جای اینکه تماشاگر را به معما بکشانیم بیشتر او را با اتفاقات ساده ای که در زندگی همه آدم ها رخ می دهد مواجه کنیم و سعی کردیم طنز شیرینی هم در داستان ها باشد تا کاری جذاب درآید.
این نویسنده با اشاره به اینکه «هیات مدیره» قرار است مخاطب را سرگرم کند، یادآور شد: مخاطب امروز به اندازه کافی با اتفاقات اقتصادی و اجتماعی و اخبار و مشکلات روزمره درگیر است و ما نمی خواهیم شب عید او را ناراحت کنیم.
وی اضافه کرد: با سریال هایی که از شبکه های ماهواره ای پخش می شود و دسترسی مخاطب به فیلم و سریال های روز، رقابت و جلب نظر مخاطب سخت تر شده با این حال من به عنوان نویسنده به همراه مازیار میری کارگردان و دیگر عوامل سریال تلاش می کنیم با بضاعت موجود تلویزیون و بودجه ها و شرایط تولید، بهترین ها را برای مخاطب انجام دهیم. سعی کردیم کیفیت این کار نسبت به قصه ها و داستان های دیگر بهتر باشد و ما به روزتر باشیم.
خودسیانی در پایان درباره این سریال که به مسایل مرتبط با آپارتمان نشینی می پردازد، بیان کرد: ما دو نوع قواعد داریم یکی «هست و نیست» هاست و دیگری «بایدها و نباید» که ما در ترسیم روابط در این سریال سراغ بایدها و نبایدها رفتیم. ما سعی نکردیم دروغ بگوییم بلکه می گوییم اینطور هم می شود زندگی می کرد همچنین سعی کردیم پند و اندرز ندهیم چون مخاطبان ما امروز دیگر اهل پند و اندرز نیستند.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- گنجینه امین تارخ و مازیار میری رونمایی میشود
- پخش سریال جدید مازیار میری از امروز آغاز شد
- مازیار میری: برای ساخت فیلم مبتذل رقابت وجود دارد!/ فروش این فیلمها بیلان مدیرها میشود
- انتقاد شدید مازیار میری از فیلمهای مبتذل/ آدم خجالت میکشد که حتی فیلمنامه آن را بخواند
- اولین سالگرد درگذشت ارشا اقدسی برگزار شد/ مازیار میری: ما هنرمندان بیمعرفتیم
- سینماگران هشدار دادند: بیکاری؛ بحران سینما در سال ۱۴۰۱/ آیا مدیران جدید میخواهند سینما را از ابتدا اختراع کنند؟!
- «خسوف» آئینهی جامعه است؟
- علی نصیریان مقابل دوربین «اقتباس در سینما» رفت
- همایون اسعدیان: جادوی سینما روی پرده از بین نمیرود/ به مرور نقاط ضعف و قوت شبکه نمایش خانگی مشخص میشود
- معرفی هیات انتخاب آثار بخش سینمایی بلند و فیلم کوتاه کانون
- دو عضو سابق و فعلی شورای صدور پروانه ساخت: شورای پروانه ساخت باید برچیده شود
- کنایه تند مازیار میری به مجری هفت به خاطر واکنشش در زمان اکران خانه پدری
- مازیار میری : آتابای خیلی فیلم خوبی بود اما از دست رفت
- داوران بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر معرفی شدند
- دلنوشته مازیار میری برای حامد اسماعیلیون
نظر شما
پربازدیدترین ها
- وقتی زن تبدیل به «ناموس» میشود/ نگاهی به فیلم «خورشید آن ماه»
- چهره تلخ عشق یک سویه/ نگاهی به فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟»
- اختصاص سینماسینما/ سه فیلم ایرانی در جشنواره فیلمهای برتر سال ۲۰۲۴ مجله تله راما
- گفتوگو با محمد مقدم درباره سینمای مستند/ فیلم مستند، جهانی است ساختگی؟
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- انتخاب هیات رییسه جدید انجمن تهیهکنندگان مستقل سینما
- رقابت ۲۸۵ فیلم در ۳ بخش انیمیشن، مستند و بینالمللی اسکار نود و هفتم
- حضورهای بین المللی فیلم کوتاه تامینا
- گلدن گلوب اعلام کرد؛ وایولا دیویس جایزه سیسیل بی دمیل ۲۰۲۵ را میگیرد
- درباره «قهوه پدری»؛ قهوه بیمزه پدری
- «کارون – اهواز» در راه مصر
- اختتامیه جشنواره «دیدار» ۱۷ دی برگزار خواهد شد
- اختصاص سینماسینما/ سه فیلم ایرانی در جشنواره فیلمهای برتر سال ۲۰۲۴ مجله تله راما
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ «مجمع کاردینالها»؛ موفقیت غیرمنتظره در گیشه و جذب مخاطبان مسنتر
- مدیر شبکه نسیم توضیح داد؛ مهران مدیری، جنابخان، فرزاد حسنی و چند برنامه دیگر
- تاکید بر سمزدایی از سینما و جشنواره فجر/ علیرضا شجاع نوری: ادغام جشنوارهی ملی و جهانی فجر سیاسیکاری بود
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ جادوی «شرور»؛ داستانی از دوستی، تفاوتها و مبارزه با تبعیض
- برای پخش در سال ۲۰۲۵؛ پسر شاهرخ خان برای نتفلیکس سریال میسازد
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ «گلادیاتور ۲»؛ بازگشتی باشکوه به کُلُسیوم و سنت حماسههای سینمایی
- اعلام نامزدهای چهلمین دوره جوایز انجمن بینالمللی مستند/ محصول مشترک ایران و انگلیس در شاخه بهترین مستند کوتاه
- اصغر افضلی و انیمیشن «رابینهود» در تازهترین قسمت «صداهای ابریشمی»
- جایزه جشنواره آمریکایی به پگاه آهنگرانی رسید
- چهل و سومین جشنواره فیلم فجر؛ از فرصت ثبت نام فیلمها تا داوری عوامل بخش نگاه نو
- نمایش بچه / گزارش تصویری
- اهمیت «باغ کیانوش» در سینمای کمدی زدهی این روزها
- برای بازی در فیلم «ماریا»؛ نخل صحرای پالم اسپرینگز به آنجلینا جولی اهدا میشود
- اکران فیلم علی زرنگار از اواخر آذر؛ «علت مرگ: نامعلوم» رفع توقیف شد
- مانور آمادگی همراه اول برای رویارویی با بحران؛ تمرینی برای پایداری ارتباطات
- بررسی هزینه و درآمد تولیدات ۳ سال اخیر؛ حساب کتاب فارابی جور است؟
- در اولین روزهای اکران بینالمللی؛ «گلادیاتور۲»، ۸۷ میلیون دلار فروخت
- اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم فجر معرفی شدند
- نامزدی ۲ جایزه آمریکایی برای «دوربین فرانسوی»
- «شهر خاموش» بهترین فیلم جشنواره نوستالژیا شد
- فروغ قجابگلی بهترین بازیگر جشنواره ریچموند شد
- «تگزاس ۳»؛ کمدی از نفس افتاده یا موفقیت تکراری؟