تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۹:۱۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 84745

شبکه چهار سیما به مدت ۹ شب ، سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر را پوشش می دهد.

به گزارش سینماسینما، به نقل از روابط عمومی شبکه چهار، سی وشمین جشنواره جهانی فیلم فجر در پردیس سینمایی چارسو از ۳۰ فروردین تا ۷ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود و شبکه چهار سیما با برپایی استودیو در این محل، جشنواره جهانی فیلم فجر را هر شب با اجرای نادر طالب‌زاده در گفت‌وگو با برنامه‌سازان پخش می‌کند.

به گفته حمیدی‌مقدم تهیه‌کننده برنامه، در این ویژه برنامه نادر طالب‌زاده هر شب با یکی از مهمانان و برنامه‌سازان خارجی حاضر در جشنواره گفتگو می کند و گزارش‌هایی از رویدادهای هر روز جشنواره پخش می‌شود که مخاطبان در جریان اتفاقات و رخدادهای روزانه این رویداد فرهنگی قرار می‌گیرند.

تهیه‌کننده برنامه افزود: نادر طالب زاده در این ۹ شب، هر شب با چهره‌های شناخته شده جهانی همچون فرانکو نرو بازیگر مطرح ایتالیایی، مجید مجیدی به همراه «اِی.آر. رحمان» آهنگساز «میلیونر زاغه نشین» و «محمد (ص)»، لری اسمیت، فیلمبردار و نورپرداز آثار استنلی کوبریک، الیور استون تهیه‌کننده و کارگردان مطرح آمریکایی گفتگو می‌کند.

محمد حمیدی مقدم گفت: هر شب به یک سینما و کارگردانانش اختصاص دارد. همچون یک شب با سینمای فرانسه و گفتگو با ژان پی‌یر لئو بازیگر فرانسوی ، شبی با فیلم سازان منطقه که در این بخش طالب زاده با رشید مشهراوی کارگردان فلسطینی و محمد دراجی کارگردان عراقی گفتگو می کند.

ویژه برنامه شبکه چهار برای سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجرپنجشنبه ساعت ۲۲، جمعه ساعت ۲۳:۳۰و از شنبه ساعت ۲۱ به روی آنتن می رود.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها