تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۰۷:۱۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 58533

احسان علیخانیاحسان علیخانی درباره کمپین کمک به زندانیان بیان کرد که این افراد به دلیل اشتباه و یا اتهام دوران محکومیت خود را گذرانده اند.

به گزارش سینماسینما، عصر روز گذشته ۲۹ خرداد اخباری منتشر شد که طرح کمک به زندانیان برنامه «ماه عسل» را دچار شبهه کرد.

علیخانی در برنامه دیروز درباره کمپین کمک به زندانیان عنوان کرد: مردم شما کسانی را آزاد کردید که به دلیل اشتباه یا حتی اتهامی از آنها شکایتی طرح شده و قاضی قرار گذاشته که آن آدم پول را پرداخت کند. طی این قرار فرد به حبسی محکوم شده که پس از اتمام آن هم باز نتوانسته مبلغ مذکور را پرداخت کند و به دلیل عدم تمکن مالی سال های بعد از آن را هم در زندان گذرانده است.

وی ادامه داد: نکته ای که در این طرح که با همت سازمان زندان ها انجام شده وجود دارد این است که شما به عنوان کسانی که در این کمپین شرکت داشتید به یک اولویت بندی که صورت گرفته رسیدید به این ترتیب که به کسانی کمک می کنید که فقط یک مرتبه پایشان به زندان باز شده و قطعا شما به آنها فرصت دوباره داده اید.

علیخانی در پایان بیان کرد: کارهای درخشانی در حوزه دیه و مهریه اتفاق افتاده اما در این حوزه رخدادی که شاهدش هستیم برای اولین بار صورت گرفته است. این اتفاق بسیار بزرگ بود که نزدیک به ٧٠ نفر برای این آزادی تلاش و دوندگی کرده اند. حالا با افتخار اعلام می کنم که حجم عاطفه شما از عدد ١٢ میلیارد هم گذشته است.

روز گذشته در اخبار آمد افرادی که در برنامه «ماه عسل» حضور یافتند شامل جرایم غیرعمد نبوده‌اند.

منبع: مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها