تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۴:۱۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 76429

حسین نمازی کارگردان سریال «بازگشت» با اشاره به ویژگی های این سریال بیان کرد که کاری شلوغ، پراتفاق و پرشخصیت است.

به گزارش سینماسینما، حسین نمازی درباره سریال «بازگشت» که این روزها درگیر کارگردانی آن است، گفت: طرح سه خطی و اولیه این سریال از حمید نعمت‌الله است و او ابتدا حدود چهار قسمت از داستان این سریال را به نگارش درآورد.

وی ادامه داد: البته آن زمان قرار بود این سریال ۱۳ قسمت باشد و بعد که من قرار شد این سریال را کارگردانی کنم نعمت الله از من خواست که دوباره فیلمنامه را براساس سلیقه خودم بنویسم. من هم با حفظ سه خطی قصه فضا را تغییر دادم و اگرچه کار به خوبی نوشته شده بود اما آن را به سلیقه خودم نزدیک کردم.

این کارگردان درباره اولین سریال خود توضیح داد: تم اصلی این سریال عشق است و حداقل ویژگی آن، این است که من در فرم و ساختار بسیار سینمایی کار کرده ام. سریال فضای پر شخصیت، پر لوکیشن و پر رفت و آمدی دارد و در مجموع کار شلوغی است به گونه ای که در هر سکانس یک اتفاق رخ می دهد.

نمازی اضافه کرد: در این سریال هر یک از شخصیت ها قصه ای دارند که ما به آنها می پردازیم و قصه از همان قسمت اول مخاطب را تا پایان با خود همراه می کند.

کارگردان فیلم در حال اکران «آپاندیس» یادآور شد: در شخصیت‌پردازی آدم های سریال رابطه ای شیرین وجود دارد که باعث خنده می شود درست مثل «آپاندیس» که حتی در اتفاقات ملتهب و پراسترس من از موقعیت هایی استفاده کردم که برای مخاطب شیرین باشد.

وی همچنین با اشاره به خرده‌داستان های سریال اظهار کرد: فضای مجازی و سوءاستفاده هایی که از هویت افراد می شود و بحث کار و اشتغالزایی خانواده ها از جمله خرده پیرنگ هایی است که در این سریال به آنها می پردازیم.

نمازی در بخش دیگری از این گفتگو با اشاره به فیلمنامه کامل سریال عنوان کرد: فیلمنامه ۲۰ قسمت دارد که آماده است و اگر آماده نبود کار را کلید نمی زدیم. یکی از اتفاقاتی که در تلویزیون باعث کاهش کیفیت سریال ها شده این است که سریال را با سه قسمت از یک فیلمنامه کلید می زنند.

وی اضافه کرد: این مشکل هم معمولا بیشتر برای سریال های مناسبتی رخ می دهد و به طور مثال من اصلا متوجه نمی شوم چرا هنوز بعضی از سریال هایی که باید برای نوروز ساخته شود به تولید نرسیده است و یا برای ماه رمضان سال آینده فکر نشده است.

کارگردان سریال «بازگشت» در پایان گفت: به نظرم فیلمنامه باید باحوصله تمام و بعد وارد تولید شود. خود من دوست دارم تدوین و صداگذاری سریالم تمام شود و بعد وارد پروسه پخش شویم.

سریال «بازگشت» به تهیه کنندگی سعید پروینی ساخته می شود و بازیگرانی چون رویا تیموریان، لیلا اوتادی، حسین مهری، نیما شعبان نژاد، رضا اکبرپور، مونا کرمی، جوانه دلشاد، پردیس منوچهری، مهرنوش مقیمی، علی لبیبیان، حمیدرضا متقی، کیوان ساکت اف و… در این سریال به ایفای نقش می پردازند.

منبع: مهر

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها