تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۰۸:۵۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 33752

آشا محرابیآشا محرابی که اخیراً در سریال «هشت و نیم دقیقه» ایفای نقش می‌کرد، معتقد است که سریال‌های تلویزیونی به طور نسبی در جذب مخاطب روند صعودی را طی می‌کنند.

به گزارش سینماسینما، این بازیگر در پاسخ به این پرسش که چه فاکتورهایی باعث شد تا سریال «هشت و نیم دقیقه» در شرایطی که سریال‌های تلویزیونی چندان در جذب مخاطب موفق نیستند، با استقبال مواجه شود؟ گفت: وقتی موضوعات چالش‌برانگیزی در یک سریال مطرح شود، مخاطب را جذب می‌کند؛ به عنوان مثال در سریال «هشت و نیم دقیقه» قصه ارث و فوت فرزند قبل از پدر و مادر از آن قصه‌های واقعی است که بسیاری از خانواده‌ها آن را تجربه کرده‌اند و می‌توانند با آن همذات‌پنداری کنند که به نظرم پرداختن به این موضوع خالی از لطف نبود.

محرابی همچنین با اشاره به نقش «فروغ» در سریال «هشت و نیم دقیقه» یادآور شد: «فروغ» در «هشت و نیم دقیقه»، زنی است که به خاطر آنچه که از دست داده و بخصوص بچه به دنیا نیامده‌اش، کینه‌ای عمیق در دل دارد؛ کینه‌ای که او را وادار می‌کند با کسانی که آنها را سبب‌ساز مشکلاتش می‌داند، رفتار خصمانه‌ای داشته باشد.

بازیگر سریال‌های «آشپزباشی» و «چرخ فلک» درباره‌ همکاری با شهرام شاه حسینی (کارگردان سریال «هشت و نیم دقیقه») گفت: آقای شاه‌حسینی کارگردان کاربلدی است؛ کار کردن با او بسیار خوب است که البته سه همکاری خوبمان نشانی از این ادعاست.

او که مدتی است در رادیو و حوزه نمایش‌های رادیویی فعالیت بیشتری دارد، در پاسخ به این پرسش که این تغییر مدیوم ناشی از علاقه شما به رادیو است یا پایین بودن سطح آثار تلویزیونی؟ اظهار کرد: اتفاقاً این روزها به دلیل کمبود وقت هر از گاهی در رادیو و اداره کل نمایش کارگردانی می‌کنم، اما پیوند قلبی من با رادیو ناگسستنی است.

محرابی که این روزها در سریال «آرام می‌گیریم» به کارگردانی روح‌الله سهرابی بازی می‌کند، درباره‌ی این سریال گفت: مجموعه تلویزیونی «آرام می‌گیریم» یک ملودرام اجتماعی است که به نظرم مخاطب زیادی را جذب خواهد کرد. من نقش زهرا را در این سریال بازی می‌کنم؛ شخصیتی محکم و معصوم که با سرنوشت و بازی‌هایش دست و پنجه نرم می‌کند.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها