حسن آقاکریمی با اشاره به مشکلات مالی سریال «۸۷ متر» بیان کرد که تلویزیون به صورت قطره چکانی بودجه می دهد و چون این بودجه ها کم است آنها را با مشکل مواجه کرده است.
به گزارش سینماسینما، حسن آقاکریمی مدیر تولید سریال «۸۷ متر» که این روزها به کارگردانی کیانوش عیاری ساخته می شود درباره آخرین خبرها از این مجموعه گفت: ما حدود چهار ماه است که تصویربرداری سریال«۸۷ متر» را آغاز کرده ایم و حدود ۲۰ درصد از کار تولید شده است.
وی ادامه داد: بخش هایی از سریال که راف کات اولیه آن انجام شده بود نیز تحویل داده شد و براساس همان راف کات ها فکر می کنم این مجموعه اثر بسیار جذابی باشد.
مدیرتولید سریال «۸۷ متر» با اشاره به بازیگران و روند فعلی کار گفت: در حال حاضر در لوکیشنی در میدان نیلوفر مشغول کار هستیم و بازیگران اصلی سریال جلوی دوربین بازی می کنند.
آقاکریمی اظهار کرد: این سریال طبق روند کاری آقای عیاری پیش می رود و امیدواریم که بتوانیم در زمان تعیین شده کار را تحویل بدهیم.
وی درباره مشکلات مالی که چند پروژه تلویزیونی را درگیر کرده است، عنوان کرد: مساله این است که تلویزیون باید میان پروژه ها تفاوت قایل شود و در نظر بگیرد که هر پروژه ای در چه شرایطی و لوکیشن هایی گرفته می شود.
مدیر تولید سریال «۸۷ متر» درباره مشخص کردن مقدار دقایقی که هر کارگردان باید در طول روز از کار تصویربرداری کند، بیان کرد: این کار اشکالی ندارد چون بالاخره باید براساس این بازه زمانی روزانه برآورد صورت بگیرد و قرارداد بسته شود. با این حال باز هم باید نسبت به کارگردان و شرایط پروژه این مساله را در نظر گرفت. در حال حاضر کار ما از جدولی که تلویزیون تصویب کرده عقب تر است و امیدواریم این محاسبه ها استانداردتر شود.
وی درباره بودجه هایی که به پروژه ها تعلق می گیرد، توضیح داد: مسایل مالی ما اصلا خوب نیست، تلویزیون می خواهد پرداخت مالی را براساس جدول خودش تنظیم کند درحالیکه این جدول با شرایط سریال ما منطبق نیست و به همین دلیل ما اکنون بدهی انباشته شده ای داریم که اگر حتی قسط ما را هم بدهند بودجه ای برای ادامه نداریم.
آقاکریمی در پایان درباره مشکل بودجه در تلویزیون اظهار کرد: تلویزیون به شکل قطره چکانی بودجه می دهد که مشکلی حل نمی کند البته آنها هم دچار مشکل هستند و من نمی گویم این کار عامدانه انجام می شود با این حال ما را هم دچار مساله کرده ست.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- تقدیم «ترانهای عاشقانه برایم بخوان» به کیانوش عیاری/ سینما دارای یک زبان مشترک است
- سرنوشت نامعلوم سریال کیانوش عیاری/ چرا تلویزیون ۸۷ متر را گردن نمیگیرد؟
- نشست «بررسی ارتباط میان کتاب و سینما»؛ کیانوش عیاری: نمیدانم اگر سینما نباشد باید چه کار کنم؟
- آیا فیلمی که پرفروش است میتواند ضد فرهنگ باشد؟ + ویدئو
- از «طوقی» تا «قیصر» در موزه موسیقی بتهوون؛ جلد موسیقی فیلم «قیصر» را کیارستمی طراحی کرده است
- نکوداشت صدمین زادروز عزتالله انتظامی برگزار شد؛ عزت الله انتظامی انسانی زندگی آفرین بود/ انتظامی به هر نقشی اعتبار میبخشید
- نگاهی به کارنامه فیلمسازی کیانوش عیاری
- «بودن یا نبودن» و تبدیل خشونت به امید/ عیاری نمونهای از عیار شرافت در سینمای ایران است
- عیاری یک شگفتی در سینمای ایران است/ کیارستمی و عیاری پیش از هنر سینما، خود را کشف کردند
- در نشست نقد و بررسی «شبح کژدم» در موزه سینما مطرح شد؛ قدرت و توان بازیگر نباید دیده شود/ فیلمهای عیاری دارای حدیث نفس شخصی است
- در نشست نقد و بررسی «آبادانیها» مطرح شد؛ نقش عیاری در زبان سینمایی و تحول آن بسیار موثر است/ «آبادانیها» عدالت اجتماعی را وارد سینما کرد
- نمایش و بررسی «شبح کژدم» در موزه سینما
- بزرگداشت کیانوش عیاری در موزه سینما برگزار شد/ کیانوش عیاری: نمیتوانم از سینما دل بکنم/ راز ماندگاری عیاری در تعهد به انسانیت و سینما است
- نسخه مرمت شده «آبادانیها» در موزه سینما
- کیانوش عیاری: «۸۷متر» از شبکه یک روی آنتن میرود
نظر شما
پربازدیدترین ها
- وقتی زن تبدیل به «ناموس» میشود/ نگاهی به فیلم «خورشید آن ماه»
- چهره تلخ عشق یک سویه/ نگاهی به فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟»
- اختصاص سینماسینما/ سه فیلم ایرانی در جشنواره فیلمهای برتر سال ۲۰۲۴ مجله تله راما
- گفتوگو با محمد مقدم درباره سینمای مستند/ فیلم مستند، جهانی است ساختگی؟
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- انتخاب هیات رییسه جدید انجمن تهیهکنندگان مستقل سینما
- رقابت ۲۸۵ فیلم در ۳ بخش انیمیشن، مستند و بینالمللی اسکار نود و هفتم
- حضورهای بین المللی فیلم کوتاه تامینا
- گلدن گلوب اعلام کرد؛ وایولا دیویس جایزه سیسیل بی دمیل ۲۰۲۵ را میگیرد
- درباره «قهوه پدری»؛ قهوه بیمزه پدری
- «کارون – اهواز» در راه مصر
- اختتامیه جشنواره «دیدار» ۱۷ دی برگزار خواهد شد
- اختصاص سینماسینما/ سه فیلم ایرانی در جشنواره فیلمهای برتر سال ۲۰۲۴ مجله تله راما
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ «مجمع کاردینالها»؛ موفقیت غیرمنتظره در گیشه و جذب مخاطبان مسنتر
- مدیر شبکه نسیم توضیح داد؛ مهران مدیری، جنابخان، فرزاد حسنی و چند برنامه دیگر
- تاکید بر سمزدایی از سینما و جشنواره فجر/ علیرضا شجاع نوری: ادغام جشنوارهی ملی و جهانی فجر سیاسیکاری بود
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ جادوی «شرور»؛ داستانی از دوستی، تفاوتها و مبارزه با تبعیض
- برای پخش در سال ۲۰۲۵؛ پسر شاهرخ خان برای نتفلیکس سریال میسازد
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ «گلادیاتور ۲»؛ بازگشتی باشکوه به کُلُسیوم و سنت حماسههای سینمایی
- اعلام نامزدهای چهلمین دوره جوایز انجمن بینالمللی مستند/ محصول مشترک ایران و انگلیس در شاخه بهترین مستند کوتاه
- اصغر افضلی و انیمیشن «رابینهود» در تازهترین قسمت «صداهای ابریشمی»
- جایزه جشنواره آمریکایی به پگاه آهنگرانی رسید
- چهل و سومین جشنواره فیلم فجر؛ از فرصت ثبت نام فیلمها تا داوری عوامل بخش نگاه نو
- نمایش بچه / گزارش تصویری
- اهمیت «باغ کیانوش» در سینمای کمدی زدهی این روزها
- برای بازی در فیلم «ماریا»؛ نخل صحرای پالم اسپرینگز به آنجلینا جولی اهدا میشود
- اکران فیلم علی زرنگار از اواخر آذر؛ «علت مرگ: نامعلوم» رفع توقیف شد
- مانور آمادگی همراه اول برای رویارویی با بحران؛ تمرینی برای پایداری ارتباطات
- بررسی هزینه و درآمد تولیدات ۳ سال اخیر؛ حساب کتاب فارابی جور است؟
- در اولین روزهای اکران بینالمللی؛ «گلادیاتور۲»، ۸۷ میلیون دلار فروخت
- اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم فجر معرفی شدند
- نامزدی ۲ جایزه آمریکایی برای «دوربین فرانسوی»
- «شهر خاموش» بهترین فیلم جشنواره نوستالژیا شد
- فروغ قجابگلی بهترین بازیگر جشنواره ریچموند شد
- «تگزاس ۳»؛ کمدی از نفس افتاده یا موفقیت تکراری؟