تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۰۷:۴۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 142598

بهروز به‌نژاد با انتشار ویدئویی از فیلم آدمک ماجرای ورود خود به عرصه سینما و تئاتر را در قالب یک پست اینستاگرامی تشریح کرد.

به گزارش سینماسینما او نوشت:

«هنگام کنکور دانشکده هنرهای زیبا، در فاصله ی امتحانات با رضا بابک آشنا می شوم و یک روزی که به پایان امتحانات نزدیک شده ایم، رضا بابک از من برای ایفای نقش در نمایش دکتر استوکمان (دشمن ملت) دعوت می کند. به او می گویم: آخر من که هنوز امتحان هم نداده ام. او می گوید: نه، ما داریم تمرین را شروع می کنیم.
با هم قرار می گذاریم و به دیدار سعید سلطانپور (کارگردان نمایش) می رویم و از همانجا آشنایی من با این بچه ها آغاز می شود و کلید ورود من به این کار درحقیقت توسط رضا بابک عزیز زده می شود. یک هفته ای از روی صحنه آمدن این نمایش نگذشته است که آقای خسرو هریتاش که به تازگی از آمریکا آمده، برای انتخاب بازیگر نخستین فیلمش (آدمک)، به دیدن نمایش ما می آید و من را به دفترش دعوت می کند. آنجاست که می فهمم سه نفر دیگر نیز برای این نقش کاندید شده اند. سرانجام پس از گذراندن آزمون، من برای ایفای نقش محمود (نقش دوم فیلم) انتخاب می شوم.
روزی خسرو هریتاش به من گفت در شهر شیراز به کلوب شبانه «باربیکیو» رفته و جوانی بنام فریدون فروغی را که آنجا برنامه اجرا‌ می کرده و برای اجرای ترانه ها پسندیده. خب کمی برای ما سخت بود که تورج نباشد، ولی اغلب در کار نمایش اینگونه چیزها پیش می آید. تورج‌ هم در کمال متانت پذیرفت و فریدون فروغی با نخستین کارش «آدمک» به جمع حرفه ای ها پیوست و یکی از دوستان آن روزگار ما شد.»

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها