«مردی با پیراهن پرتغالی» از بریتانیا برنده جایزه «بهترین فیلم» چهل و ششمین مراسم سالانه اِمی بینالمللی در نیویورک شد.
به گزارش سینماسینما، به نقل از وِرایِتی «مردی با پیراهن پرتغالی» از بریتانیا برنده جایزه «بهترین فیلم» چهل و ششمین مراسم سالانه اِمی بینالمللی در نیویورک شد.
«سرقت پول» محصول کشور اسپانیا جایزه «بهترین سریال درام» را به دست آورد.
فیلم «مردی با پیراهن پرتغالی» توسط استودیو «کودوس بنر» بریتانیا و با نقشآفرینی «ونسا ردگرِیو» خلق شده که روایتگر دو داستان در مورد همجنسبازی است که یکی در حال حاضر و یکی در دهه ۴۰ میلادی رخ میدهد. این فیلم دو ساعته در شبکههای بیبیسی و پیبیاس به روی آنتن رفته است.
«هاری کوندابولو» که به خاطر خلق مستند «سیمپسونها، مشکلاتی با اَپو» معروف شده بود، مجری اصلی این مراسم سالانه بود.
«گرِگ برلانتی» جایزه «بنیانگذاران آکادمی بینالمللی علو و هنر تلویزیون» را به دست آورد. «صوفی ترنر لِینگ» نیز جایزه «مدیریت آکادمی بینالمللی علوم و هنر تلویزیون» را کسب کرد.
فیلم «تلافی» از پرتقال جایزه «تلِنووا» را دریافت کرد و جایزه برنامه بدون فیلمنامه به «آیا پیام را دریافت کردی؟» از کشور بلژیک رسید.
جایزه «بهترین هنرپیشه نقش اصلی مرد» به «لارس میکلسن» از دانمارک برای بازی در فیلم «تاختن بر فراز توفان» از شبکه «دیآر دراما» و «آرته فرانسه» رسید.
«آنا شود» از آلمان جایزه «بهترین هنرپیشه نقش اصلی زن» را بخاطر بازی در فیلم «عطسهها خوب میشوند» از شبکه «آر تی اِل» به دست آورد.
«جایزه مستند» نیز به فیلم «خداحافظ حلب» محصول «بیبیسی عربی» رسید.
«صبح مظنون» تهیه شده در «تریدی فیلم» «سیان تیوی» و «اسکوئلا د سین د چیل» از کشور شیلی برنده جایزه «سریال کوتاه» شد.
منبع: فارس
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «مثل یک بهمن»؛ روایت خنیاگری که صدای یک قوم اصیل شد
آخرین ها
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان
- سینما ایران در آتش سوخت
- ۲۶ هزار پاترهد دست دوستی دادند/ پیش به سوی فیلم-کنسرت «بازی تاج و تخت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- «سگ سیاه»؛ بازمانده در شهر مردگان
- پیوند نوستالژی و نقد اجتماعی در «سینما شهر قصه»
- سیویکمین دوره جوایز سینمایی لومیر فرانسه؛ نامزدی ۲ سینماگر ایرانی/ «بیگانه» نامزد ۶ جایزه شد





