بازیگر نامدار بالیوود در باکس آفیس چین موفق به فروشی بیش از ۱۰۰ میلیون دلار شد.
به گزارش سینماسینما، باکس آفیس چین بدترین هفته از نظر فروش را تجربه کرد و در عین حال فیلم جدید امیر خان با عنوان «سوپراستار مخفی» موفق شد تا بار دیگر راس بازار فروش را در دست داشته باشد.
در حالی که یک هفته تا آغاز سال جدید در چین باقی مانده این هفته از نظر فروش سینماها خیلی ناموفق ظاهر شد و ۱۰ فیلم راس باکس آفیس در مجموع فقط ۳۳.۷ میلیون دلار فروش کردند. آخرین بار چنین کاهش بزرگی در سپتامبر ۲۰۱۶ دیده شده بود که شمار سینماها در چین خیلی کمتر از امروز بود.
با این حال مالکان سینماها و توزیع کنندگان فیلمها انتظار رویدادهای متفاوتی را دارند زیرا شماری از فیلمهای خانوادگی، اسمهای مردم پسند و ادامههای فیلمهای چینی به زودی اکران میشوند. هر چند ممکن است اکران هم زمان این فیلمها به ضرر آنها تمام شود، اما سینماها و سینما روها در مجموع ضرر نخواهند کرد.
در بازار چین «سوپر استار» همچنان به موفقیت خود ادامه داد و ۸.۶۱ میلیون دلار دیگر فروش کرد تا پس از ۲۴ روز فروشش را به ۱۰۹ میلیون دلار برساند.
این چهارمین آخر هفته در بازار سینمای چین بود که امیر خان و فیلمش در راس باکس آفیس جای گرفتند.
سال پیش «دنگال» از بالیوود در چین اکران و موفق به فروش ۱۹۰ میلیون دلاری شد.
دیگر فیلمهای باکس آفیس چین شامل «تا پایان دنیا» با فروش ۶.۴۳ میلیون دلار در دومین هفته نمایشش و فروش ۲۸.۶ میلیون دلاری در مجموع ۱۱ روز، « دونده مارپیچ: علاج مرگ» با فروش ۳.۴۹ میلیون دلار دیگر و فروش ۴۶.۲ میلیون دلاری در مجموع ۱۷ روز و رمانس «همیشه جوان» با فروش ۳.۳۳ میلیون دلار و فروش ۱۱۶ میلیون دلاری در مجموع ۳۲ روز بودهاند.
منبع: مهر به نقل از ورایتی
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- میراث جاودانه راج کاپور؛ گفتگو با رانبیر کاپور در جشنواره فیلم هند
- برای پخش در سال ۲۰۲۵؛ پسر شاهرخ خان برای نتفلیکس سریال میسازد
- نماد بالیوود تجلیل شد؛ جشنواره لوکارنو به شاهرخ خان جایزه داد
- دیلیپ کومار بازیگر سرشناس بالیوود درگذشت
- روزی روزگاری بالیوود
- لغو جشنواره فیلم مومبای/ برگزاری جشنواره بمبئی به سال آینده موکول شد
- آمیتاب باچان در بیمارستان بستری شد/ ابتلای بازیگر مطرح بالیوود به کووید-۱۹
- معرفی فیلمهای شاهرخ خان که سال آینده روی پرده میروند
- ستاره بودن ویژگی ذاتیاش بود/ به بهانه مرگ زودهنگام عرفان خان
- ستاره بالیوودی در میدان مبارزه با کرونا/ دفتر شخصی شاهرخ خان در اختیار ستاد قرنطینه بمبئی
- اهدای دکترای افتخاری به شاهرخ خان در دانشگاه ملبورن استرالیا
- «تنهایی یک دونده سینما»/ آیا میشود به IMDb اعتماد کرد؟؛ چرا فیلمهای بدِ هالیوود امتیازهای بالا میگیرند؟
- پخش هر نوع فیلم هندی و بالیوودی در پاکستان ممنوع شد!
- فستیوال کن از بازیگر فقید هندی تجلیل میکند
- ادای احترام به سوپر استار فقید هند در لسآنجلس
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶





