رابین رایت همبازی کوین اسپیسی در سریال «خانه پوشالی» از معدود چهرههایی است که اعتقاد دارد باید به این بازیگر شانسی دوباره داد.
به گزارش سینماسینما، رابین رایت یکی از بازیگران سریال «خانه پوشالی» است که پنج فصل اول آن با درخشش کوین اسپیسی تماشاگران بسیاری پیدا کرد.
البته پس از مطرح شدن اتهامات جنسی علیه کوین اسپیسی و کنار گذاشته شدن این بازیگر از سریال نقش اصلی آن هم به رابین رایت رسید اما این بازیگر باور دارد که میتوان به اسپیسی شانسی دوباره داد.
رایت در گفتوگویی تازه درباره رسوایی کوین اسپیسی گفت: «واقعا نمیدانم باید در این باره چه بگویم اما باور دارم که هر انسانی قابل اصلاح شدن است. با توجه به این من به شانس دوباره یا هر چه که نامش را میگذارید، کاملاً باور دارم.»
او در ادامه با قاطعیت اعلام کرد که این حرفها به این معنا نیست که علیه قربانیان این ماجرا موضع گرفته است و به آنها حق داد که اسپیسی را رسوا کنند اما در عین حال از اینکه تمام این رویدادها در رسانهای شده برای اسپیسی متاسف است.
او در این باره گفت: «این رویداد همانند کابوس است. حتی تصور کردنش هم دشوار است. کار ما را تماشاگران زیادی میبینند، اما چرا رویدادهای زندگی خصوصی ما عمومی میشود؟ من از این ویژگی مهاجم صنعت سرگرمی بیزارم. به نظر من زندگی خصوصی همه چه مثبت، چه منفی و چه خنثی باید خصوصی بماند. من درباره رسانهها صحبت میکنم نه جنبشهای اجتماعی مانند حمایت از زنان برابر آزار جنسی.»
بازیگر «خانه پوشالی» در ادامه درباره فصل نهایی سریال صحبت کرد که به علاقهمندان نوید داد که با تماشای آن سورپرایز خواهند شد.
منبع: خبرآنلاین
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- آسیبشناسی سوءاستفاده از قدرت در میان سلبریتیها و سیاستمداران
- کوین اسپیسی: آرزو دارم اسکورسیزی برای یک فیلم با من تماس بگیرد
- در هشتاد و دومین جشنواره ونیز؛ تریلر فیلم جدید کوین اسپیسی رونمایی میشود
- مسئولان جشنواره اعلام کردند؛ جشنواره کن به کوین اسپیسی جایزه نداده است
- یک حضور غافلگیرکننده در کن؛ کوین اسپیسی جایزه یک عمر دستاورد هنری را میگیرد
- درباره فیلم جدید رابرت زمکیس/ «اینجا»؛ یک قرن را طی می کند، اما بدون حرکت دوربین
- حراج خانه کوین اسپیسی برای هزینههای حقوقی
- کوین اسپیسی با ایفای نقش شیطان باز میگردد
- آیا هالیوود دوباره کوین اسپیسی را میپذیرد؟
- کوین اسپیسی تبرئه شد
- سکوت کوین اسپیسی شکست
- دادگاه عالی تائید کرد؛ جریمه ۳۰ میلیون دلاری کوین اسپیسی برای خسارت به «خانه پوشالی»
- کوین اسپیسی از فیلم «۱۲۴۲: دروازه غرب» اخراج شد
- آشتی سینما با کوین اسپیسی در جشنواره کن
- کوین اسپیسی به پرداخت ۳۱ میلیون دلار محکوم شد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶





