با پخش تله فیلم «پاترنو» در تاریخ ۷ آوریل در آمریکا، این هفته خیلی ها به نقد و بررسی این فیلم و به ویژه بازی آل پاچینو پرداختند.
به گزارش سینماسینما، آل پاچینو که تاکنون دوبار جایزه امی بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای حضور در نقش شخصیت های واقعی در دو اثر تلویزیونی «فرشتگان در آمریکا» و «تو جک را نمی شناسی» کسب کرده است به نظر می رسد بتواند سومین جایزه امی خود را برای ایفای نقش جو پاترنو یک شخصیت واقعی دیگر که به عنوان مربی بی آبروی فوتبال دانشگاه ایالت پنسیلوانیا شناخته می شود بدست آورد و پادشاهیش در تلویزیون و شبکه HBO را ادامه دهد.
بازی پاچینو در نزد منتقدان بسیاری مورد تحسین واقع شده که از میان آنها می توان به این چند مورد اشاره کرد.
رابرت لوید منتقد لس آنجلس تایمز چنین نوشت: آل پاچینو در بهترین حالت خود قرار دارد. او در ظریف ترین حرکاتش جلب توجه می کند و به طرزی فوق العاده درون گرایانه و مهار شده است. باید بگویم که پاچینوی درون گرا بهترین پاچینو است حتی اگر شما عاشق «صورت زخمی» برون گرایانه ترین بازی وی باشید.
بن تریورس منتقد ایندی وایر نیز بیان کرد: پاچینو در پرتره تلخ یک شریک جرم، بسیار خوددارانه و مهارشده نقش آفرینی کرده است.
دوروتی رابینوویتز منتقد وال استریت ژورنال هم بازی پاچینو را این گونه ستایش کرد: آل پاچینو در نقش پاترنو بسیار قانع کننده است و به طور ترسناکی لحظه به لحظه لازم میشود به یاد داشته باشید که او یک مربی واقعی نیست.
ورن گای در نیوزدی هم این گونه نوشت: مثل همیشه باشکوه، پاچینو استادی حیله گر است که می تواند هر دوی خوی حیوانی و انسانی را همزمان داشته باشد.
فیلم تلویزیونی «پاترنو» که در روز شنبه ۷ آوریل از شبکه HBO پخش شد توسط بری لوینسون کارگردان برنده جایزه اسکار کارگردانی شده و کتی بیکر برنده سه جایزه امی نیز نقش همسر جو پاترنو را در این اثر ایفا کرده است.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- شگفتی امی ۲۰۲۵؛ اسکورسیزی و ران هاوارد نامزد جایزه بازیگری شدند!
- تجلیل جانی دپ در جشنواره فیلم رم/ رد شدن را دوست دارم!
- آل پاچینو چگونه اعتیاد را پشت سر گذاشت تا بازیگر فوقالعادهی ما شود
- نگاهی به «صورت زخمی»(۱۹۸۳) به مناسبت ۸۴ سالگی برایان دی پالما/ دنیا از آنِ توست!
- برندگان جوایز امی ۲۰۲۴ اعلام شد/ رکوردشکنی سریال «شوگان» با کسب ۱۸ جایزه در امی
- چهرههای مطرح سینمایی در جشنواره ونیز ۲۰۲۴/ کلونی و پیت با «گرگها» میآیند
- اهدا کنندگان جوایز اسکار معرفی شدند
- آل پاچینو در «کشتن کاسترو» بازی میکند/ فیلمی تاریخی درباره ناگفتهها
- تماشای اعجاز نمای پایانی/ نگاهی به فیلم «منگلهورن»
- صاحب فرزند شدن آل پاچینو در ۸۳ سالگی/ تفاوت سنی فرزندان رابرت دنیرو ۵۱ سال شد
- دیوید ممت، راوی حکایتی تازه از ترور جان اف کندی
- آل پاچینو بازیگر فیلم جانی دپ شد
- آل پاچینو در فیلم جدید مایکل کیتون بازی میکند
- ضدقهرمانی دوستداشتنی در فیلم «مخمصه»
- یک انتقام تمام عیار/ نگاهی به فیلم «خاندان گوچی»
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





