جشنواره فیلم سانفرانسیسکو همراه نمایش فیلم جدید شارلیز ترون، از وی قدردانی میکند.
به گزارش سینماسینما، شارلیز ترون در جشنواره بینالمللی فیلم سانفرانسیسکو ۲۰۱۸ تقدیر ویژه میشود. این قدردانی پس از نمایش فیلم جدید وی با عنوان «تالی» در تاریخ ۸ آوریل در سینما کاسترو صورت میگیرد.
پس از نمایش این فیلم جلسه پرسش و پاسخی با ترون و کارگردان فیلم جیسون رایتمن پیشبینی شده است. «تالی» که ماه پیش در جشنواره فیلم ساندنس برای نخستین بار اکران شد، از ۲۰ آوریل اکرانش را شروع میکند.
راشل روزن کارگردان جشنواره فیلم سانفرانسیسکو از شارلیز ترون به عنوان یکی از استعدادهای بزرگ یاد کرد و تاکید کرد این فستیوال بیش از همه به علاقه وی برای تصویر کردن طیف گستردهای از شخصیتهای متنوع و کار کردن با ارایه فیزیکهای متفاوت ارج مینهد.
ترون جایزه بهترین بازیگر زن اسکار را سال ۲۰۰۳ برای تصویر یک قاتل سریالی به نام آیلین وارنوس در فیلم «هیولا» ساخته پتی جنکینز دریافت کرد. او دومین نامزدی اسکار را برای تصویر کردن شخصیت زنی که شرکتی را که در آن کار میکند برای آزار جنسی به دادگاه میکشاند، به دست آورد. این فیلم با عنوان «شهر شمالی» سال ۲۰۰۵ اکران شد. وی بازیگر «مکس دیوانه: جاده خشم» ساخته جرج میلر در سال ۲۰۱۵ بود و سال پیش نیز با فیلم «بلوند اتمی» دیده شد.
ترون سال ۲۰۱۱ با رایتمن و فیلمنامهنویس دیابلو کودی در فیلم «نوجوان» همکاری کرد. این سه همکاری خود را در فیلم «تالی» تکرار کردند و در این فیلم ترون در نقش یک مادر خسته بازی میکند که سه فرزند دارد.
«تالی» سومین همکاری رایتمن با کودی است و کودی یک جایزه اسکار برای فیلمنامه «جونو» در کارنامه دارد و رایتمن نامزدی اسکار بهترین کارگردانی را برای همین فیلم دریافت کرد. «بالا در هوا» نیز دیگر همکاری این دو بود که نامزد بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه اقتباسی اسکار شد.
منبع: مهر به نقل از ورایتی
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- لوگان مارشال-گرین به «اودیسه» پیوست/ کاسمو جارویس از فیلم نولان جدا شد
- بازیگرانی که بدنشان را وقف سینما کردند/ سینما یا قربانگاه؟
- فیلمی با بودجه حدودی ۲۵۰ میلیون دلار؛ «اودیسه» نولان به نیمه راه رسید
- برنده اسکار بازیگر فیلم نولان شد
- در فیلم «مدرسه خیر و شر»؛ کیت بلانشت راوی دنیای پریان میشود/ همکاری با نتفلیکس
- گفتوگو با شارلیز ترون و جینا پرینس-بایدوود درباره «نگهبانان قدیمی» / فناناپذیرانی خسته از دنیا
- برشهای کوتاه خاطرهای که شارلیز ترون در مراسم گلدن گلوب ۲۰۲۰ تعریف کرد
- واکاویِ صحنهای از «تالی»/ تلخی و سختیِ مادربودن
- «مکس دیوانه: جاده خشم» برترین فیلم قرن استرالیا شد
- رسوایی فاکس نیوز فیلم میشود/ شارلیز ترون در نقش مگان کلی
- احتمال مهاجرت شارلیز ترون از آمریکا برای راحتی فرزندانش
- انتقاد شارلیز ترون از مسلح کردن معلمان در آمریکا
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶





