«تیرهترین ساعت» به عنوان برنده اصلی جوایز سالانه انجمن گریم و چهرهپردازی آمریکا معرفی شد.
به گزارش سینماسینما، «تیرهترین ساعت» بزرگترین برنده مراسم اهدای جوایز سالانه انجمن گریم و چهرهپردازی آمریکا در سال ۲۰۱۸ شد.
در این مراسم «صدای شش دانگ ۳»، «محافظان کهکشان: قسمت دوم»، «من، تونیا» نیز جوایزی دریافت کردند.
در حالی که «صدای ۶ دانگ ۳» برنده چهرهآرایی در بخش بهترین فیلم معاصر شد، «محافظان کهکشان» جایزه بهترین طراحی موی معاصر را برد. «تیرهترین ساعت» به عنوان برنده بهترین چهره پردازی در یک دوره تاریخی معرفی شد و «من، تونیا» برنده جایزه بهترین طراحی مو شد. در همین حال «تیرهترین ساعت» عنوان بهترین جلوههای ویژه گریم را نیز از آن خود کرد.
در بخش تلویزیونی نیز «داستان ترسناک آمریکایی: کالت»، «تاج» و «دروغهای کوچک بزرگ» از جمله برندگان بود.
در بخش تئاتری نیز «ماما میا!» به جایزه رسید.
امسال نامزدهای اسکار در این بخش عبارتند از «تیرهترین ساعت»، «ویکتوریا و عبدل»، و «شگفت». این در حالی است که «تیرهترین ساعت» به عنوان برنده جایزه آکادمی بریتانیا نیز انتخاب شد.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- کارگردانان زن در هالیوود با دست خالی میجنگند
- دنزل واشینگتن از دنیای بازیگری خداحافظی میکند
- پیمان معادی بازیگر فیلم جنایی هالیوودی شد
- بازگشت دِپ به هالیوود؛ پنه لوپه کروز و جانی دپ در یک فیلم اکشن مهیج بازی میکنند
- نقد پرویز پرستویی به طراحان گریم/ گوش شکسته نشان خلافکارها نیست
- رمان نویسنده ایرانی از هالیوود سردرآورد
- بازگشت «کرودز» به صدر جدول باکس آفیس/ سقوط «زن شگفت انگیز ۲» در گیشه
- ملاقات با «کینگ کونگ» در سینماها پس از ۶۰ سال
- «انگل» از جامعه منتقدان فیلم آنلاین شش جایزه گرفت
- تصادف شدید، بازیگر مشهور آمریکایی را راهی بیمارستان کرد
- «شیرشاه» پرفروشترین انیمیشن تاریخ شد
- طراح لباس برنده اسکار در گذشت
- رئیس گلدن گلوب تغییر کرد
- کیانو ریوز همبازی آنجلینا جولی در یک فیلم ابرقهرمانی شد
- حادثه بار دیگر دامنگیر عوامل فیلم «جیمز باند» شد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





