سوزان ساراندون خاطرهای از پل نیومن تعریف کرد و گفت که وی برای تقسیم عادلانه دستمزد، بخشی از پولی را که بابت یک فیلم مشترک گرفته بود، به وی داد.
به گزارش سینماسینما، سوزان ساراندون بازیگر کهنهکار سینما گفت که پل نیومن بخشی از دستمزدش از فیلم «گرگ و میش» در سال ۱۹۹۸ را به او داد تا دستمزد وی نیز عادلانه شود.
ساراندون در مصاحبهای با رادیو بیبیسی ۵، یادآوری کرد که نیومن با این کار میخواسته مطمئن شود که وی نیز دستمزد عادلانهای دریافت کرده است.
وی افزود: اما استون از دیگر بازیگران سینما نیز عنوان کرده است در فیلمی دستمزد عادلانهای دریافت کرده چون بازیگران مرد آن فیلم بر این مساله تاکید داشته اند. همین مساله برای من پیش آمد اما پل نیومن این کار را سالها پیش انجام داد.
بازیگر «تلما و لوییز» ادامه داد: نیومن کار بزرگتری کرد چون بخشی از پول خودش را به من داد. در حالی که تاکید بر پرداخت مساوی به معنی این است که همان مالیات، همان محل اقامت، همان مقررات در قراردادی یکسان در مورد همه رعایت شود. نیومن یک جواهر بود.
ساراندون یادآور شد: این باعث میشود همه چیز جالبتر شود و بازیگران و دیدگاههای متنوع تری به وجود بیاید. فکر میکنم هر کسی به راحتی میتواند ارزش این کار را درک کند.
در فیلم «گرگ و میش» جین هاکمن، ریس ویتراسپون، لیو شرایبور و جیانکارلو اسپوزیاو نیز بازی کرده بودند.
صحبتهای ساراندون به دنبال تاکید بر برابری جنسیتی در پرداخت دستمزد در هالیوود مطرح شد. جدیدترین مورد از این امر، پرداخت حقوق ۱.۵ میلیون دلاری به مارک والبرگ بود که برای فیلمبرداری دوباره «همه پولهای دنیا» بود در حالی که میشل ویلیامز برای همان کار خیلی کمتر از وی دریافت کرده است. والبرگ این پول را به جنبش «وقت تمام است» برای حمایت قانونی از حقوق زنان اهدا کرد.
پل نیومن سال ۲۰۰۸ در ۸۳ سالگی درگذشت.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- کارگردانان زن در هالیوود با دست خالی میجنگند
- دنزل واشینگتن از دنیای بازیگری خداحافظی میکند
- پیمان معادی بازیگر فیلم جنایی هالیوودی شد
- بازگشت دِپ به هالیوود؛ پنه لوپه کروز و جانی دپ در یک فیلم اکشن مهیج بازی میکنند
- شکایت دختران پل نیومن از خیریه پدرشان
- رمان نویسنده ایرانی از هالیوود سردرآورد
- «بوچ کسیدی و ساندنس کید» سریال میشود
- بازگشت «کرودز» به صدر جدول باکس آفیس/ سقوط «زن شگفت انگیز ۲» در گیشه
- سکانس طلایی/ نیش
- سکانس طلایی/ آتلانتیک سیتی
- اختصاصی/ گفتوگو با رابرت ردفورد/ کارگردانی برای من راحتتر بود
- ملاقات با «کینگ کونگ» در سینماها پس از ۶۰ سال
- کارآگاهان سینمایی (بخش چهارم)/ لو آرچر؛ لو هارپر با بازی پل نیومن، داستان ملکههایی باستانی برای بازپس گیری تاج و تخت از دست رفته
- بازیگر نقش پل نیومن مشخص شد
- تصادف شدید، بازیگر مشهور آمریکایی را راهی بیمارستان کرد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





