آنجلینا جولی برای انتخاب بازیگر فیلم «نخست پدرم را کشتند» شیوهای متفاوت به کار گرفته بود.
به گزارش سینماسینما، آنجلینا جولی در فیلم «نخست پدرم را کشتند» داستان وحشت زندگی در دوران حکومت خمرهای سرخ را به تصویر میکشد.
کارگردان «شکستناپذیر» در یتیمخانهها، سیرکها و مدارس مناطق فقیرنشین کامبوج دنبال بازیگر گشته است تا افرادی را پیدا کند که در حقیقت طعم سختی را کشیدهاند.
فیلم «نخست پدرم را کشتند» خاطرات لونگ اونگ را روایت میکند. خانواده لونگ اونگ از قربانیان جنایات خمرهای سرخ بودند و او تجربیات تلخ خود از این دوران در کتابی آورده است که دستمایه ساخت فیلم تازه آنجلینا جولی است.
برای یافتن بازیگر بازی سادهای برپا شده بود که در آن مقداری پول روی میز قرار داده شده بود. از کودکان میخواستند تا به چیزی فکر کنند که برای آن به پول نیاز دارند و سپس پول را بقاپند و فرار کنند. حال مسئول آزمون وانمود میکرد که کودک را گرفته است و اینجا است که احتمالا کودک درباره دلیل برداشتن پول دروغی سرهم میکند.»
در نهایت نقش لونگ اونگ به کودکی به نام سری موخ میرسد. جولی درباره انتخاب او گفت: «او تنها کودکی بود که برای مدتی طولانی به پول نگاه کرد و هنگامی که مجبورش کردیم پول را پس بدهد، احساساتش بر او غلبه کرد. زمانی که از او پرسیدند پول را برای چه میخواست؟ پاسخ داد، پدربزرگم مرد اما نتوانستیم مراسم ترحیمی در شان او داشته باشیم.»
آنجلینا جولی در همین گفتوگو از دستوپنجه نرم کردن با بیماری فلج بل سخن گفته و اعلام کرده بود که برای درمان از طب سوزنی کمک گرفته است.
«نخست پدرم را کشتند» در جشنواره فیلم تورنتو نخستین نمایش جهانی را تجربه میکند و سال آینده اکران خواهد شد.
منبع: خبرآنلاین
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- برای بازی در فیلم «ماریا»؛ نخل صحرای پالم اسپرینگز به آنجلینا جولی اهدا میشود
- آنجلینا جولی: غزه از زندانی در فضای باز در حال تبدیل شدن به یک گور دسته جمعی است
- آنجلینا جولی خواستار کمک به ترکیه و سوریه شد
- معرفی پروژه جدید آنجلینا جولی/ بازی در نقش یک خواننده افسانهای اُپرا
- شکایت متقابل آنجلینا جولی از برد پیت
- آنجلینا جولی: همکاری برد با کسی که به من تعرض کرد برایم سخت بود
- آنجلینا جولی از نحوه خروج آمریکا از افغانستان ابراز شرمساری کرد
- آنجلینا جولی با انتشار یک پست حمایتی از مردم افغانستان به اینستاگرام پیوست
- آنجلینا جولی نقاشی چرچیل را گران کرد
- آنجلینا جولی «رفتار نامعقول» را میسازد
- معرفی پروژه جدید آنجلینا جولی/ روایتی از بیماری ALS
- پردرآمدترین بازیگر زن جهان کیست؟/ تبعیض بین دستمزد مردان با زنان بازیگر
- سکانس طلایی/ بچه اشتباهی
- مروری بر واکنش برخی از هنرمندان خارجی به بحران کرونا/ شهرت و ثروت، در خدمت آسیبدیدگان از کرونا
- پیشتازی فیلم جدید آنجلینا جولی از «جوکر»
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»





