آنجلینا جولی برای انتخاب بازیگر فیلم «نخست پدرم را کشتند» شیوهای متفاوت به کار گرفته بود.
به گزارش سینماسینما، آنجلینا جولی در فیلم «نخست پدرم را کشتند» داستان وحشت زندگی در دوران حکومت خمرهای سرخ را به تصویر میکشد.
کارگردان «شکستناپذیر» در یتیمخانهها، سیرکها و مدارس مناطق فقیرنشین کامبوج دنبال بازیگر گشته است تا افرادی را پیدا کند که در حقیقت طعم سختی را کشیدهاند.
فیلم «نخست پدرم را کشتند» خاطرات لونگ اونگ را روایت میکند. خانواده لونگ اونگ از قربانیان جنایات خمرهای سرخ بودند و او تجربیات تلخ خود از این دوران در کتابی آورده است که دستمایه ساخت فیلم تازه آنجلینا جولی است.
برای یافتن بازیگر بازی سادهای برپا شده بود که در آن مقداری پول روی میز قرار داده شده بود. از کودکان میخواستند تا به چیزی فکر کنند که برای آن به پول نیاز دارند و سپس پول را بقاپند و فرار کنند. حال مسئول آزمون وانمود میکرد که کودک را گرفته است و اینجا است که احتمالا کودک درباره دلیل برداشتن پول دروغی سرهم میکند.»
در نهایت نقش لونگ اونگ به کودکی به نام سری موخ میرسد. جولی درباره انتخاب او گفت: «او تنها کودکی بود که برای مدتی طولانی به پول نگاه کرد و هنگامی که مجبورش کردیم پول را پس بدهد، احساساتش بر او غلبه کرد. زمانی که از او پرسیدند پول را برای چه میخواست؟ پاسخ داد، پدربزرگم مرد اما نتوانستیم مراسم ترحیمی در شان او داشته باشیم.»
آنجلینا جولی در همین گفتوگو از دستوپنجه نرم کردن با بیماری فلج بل سخن گفته و اعلام کرده بود که برای درمان از طب سوزنی کمک گرفته است.
«نخست پدرم را کشتند» در جشنواره فیلم تورنتو نخستین نمایش جهانی را تجربه میکند و سال آینده اکران خواهد شد.
منبع: خبرآنلاین
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- برای بازی در فیلم «ماریا»؛ نخل صحرای پالم اسپرینگز به آنجلینا جولی اهدا میشود
- آنجلینا جولی: غزه از زندانی در فضای باز در حال تبدیل شدن به یک گور دسته جمعی است
- آنجلینا جولی خواستار کمک به ترکیه و سوریه شد
- معرفی پروژه جدید آنجلینا جولی/ بازی در نقش یک خواننده افسانهای اُپرا
- شکایت متقابل آنجلینا جولی از برد پیت
- آنجلینا جولی: همکاری برد با کسی که به من تعرض کرد برایم سخت بود
- آنجلینا جولی از نحوه خروج آمریکا از افغانستان ابراز شرمساری کرد
- آنجلینا جولی با انتشار یک پست حمایتی از مردم افغانستان به اینستاگرام پیوست
- آنجلینا جولی نقاشی چرچیل را گران کرد
- آنجلینا جولی «رفتار نامعقول» را میسازد
- معرفی پروژه جدید آنجلینا جولی/ روایتی از بیماری ALS
- پردرآمدترین بازیگر زن جهان کیست؟/ تبعیض بین دستمزد مردان با زنان بازیگر
- سکانس طلایی/ بچه اشتباهی
- مروری بر واکنش برخی از هنرمندان خارجی به بحران کرونا/ شهرت و ثروت، در خدمت آسیبدیدگان از کرونا
- پیشتازی فیلم جدید آنجلینا جولی از «جوکر»
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «مثل یک بهمن»؛ روایت خنیاگری که صدای یک قوم اصیل شد
آخرین ها
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان
- سینما ایران در آتش سوخت
- ۲۶ هزار پاترهد دست دوستی دادند/ پیش به سوی فیلم-کنسرت «بازی تاج و تخت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- «سگ سیاه»؛ بازمانده در شهر مردگان
- پیوند نوستالژی و نقد اجتماعی در «سینما شهر قصه»
- سیویکمین دوره جوایز سینمایی لومیر فرانسه؛ نامزدی ۲ سینماگر ایرانی/ «بیگانه» نامزد ۶ جایزه شد





