همزمان با ادامه پخش سریال پربازدید «بامداد خمار»، پلتفرم شیدا فصل تازهای از رشد و توجه کمنظیر مخاطبان را تجربه میکند؛ رشدی که بنا بر اعلام رسمی این پلتفرم، کاربران فعال، ماهانه و همزمان شیدا را به بالاترین سطح خود از زمان راهاندازی رسانده که رکوردی را در مصرف محتوای داخلی ثبت کرده است.
به گزارش روابطعمومی شیدا، استقبال گسترده مخاطبان، نتیجه مجموعهای از اقدامات حرفهای و راهبردی است؛ از تبلیغات هدفمند و چندلایه تا ارائه هوشمندانه و باکیفیت محتوا که تجربه تماشای اثر را برای مخاطبان در استانداردی متفاوت قرار داده است. همین رویکرد باعث شده «بامداد خمار» نهتنها بهعنوان یک سریال، بلکه بهعنوان یک جریان فرهنگی و انتخاب اول خانوادهها مطرح شود.
شیدا با اشاره به پیامها، تعامل گسترده کاربران و بازتابهای پرشمار در شبکههای اجتماعی اعلام کرد: «حمایت کمنظیر مخاطبان، موتور اصلی این موفقیت است.» برای قدردانی از این همراهی پرشور، این پلتفرم سری ویژهای از اکرانهای مردمی «بامداد خمار» را با حضور بازیگران و عوامل سریال برگزار میکند.
بر این اساس اولین اکران مردمی به هشتمین قسمت از «بامداد خمار» با حضور نوید پورفرج، بازیگر کاراکتر رحیم نجار اختصاص دارد.
پلتفرم شیدا همچنین خبر داد که با ادامه روند صعودی تماشا و جذب کاربر، برای رونمایی و پخش تازهترین محصولات خود برنامهریزی میکند؛ مجموعه اقداماتی که تجربه کاربران را به سطحی فراتر از یک سرویس تماشای آنلاین ارتقا خواهد داد.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- دو جایزه جشنواره اسپانیایی به «آبان» رسید
- تازهترین ساخته پرویز شهبازی روی میز تدوین
- شب شراب نیرزد به بامداد خمار
- «بامداد خمار»؛ عشق، طبقه و زبان تصویر
- «بامداد خمار»؛ روایتی دراماتیک از تاریخ معاصر ایران
- هفت اثر جدید در راه شبکه نمایش خانگی
- نرگس آبیار خدای زدن به دل ماجراست
- «بامداد خمار» و چالش بزرگ یک اقتباس
- «بامداد خمار»؛ از کتاب ممنوعه تا پلتفرمهای سینمای خانگی
- بیانیه «پلتفرم شیدا» درباره ادعای مطرح شده؛ رفتار غیرحرفهای را نمیپذیریم
- «بامداد خمار» مهرماه منتشر میشود
- عرضه پنج اثر در شبکه نمایش خانگی
- تابستانِ ولرم پلتفرمها
- قسمت چهارم «اجل معلق» امروز منتشر میشود
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- «سامی»؛ روایتی انسانی از جنگ بیپایان
- سینمای مستقل ایران را به رسمیت بشناسید
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند





