تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۱۰/۱۵ - ۱۱:۴۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 167196

آیگپ و روبیکا با نزدیک شدن به سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، در پی استقبال کاربران، خدمات ویژه‌ای را به منظور ترویج شعائر مذهبی و خدمت ‌رسانی به عزاداران فاطمی ارائه می‌کنند.

به گزارش سینماسینما، یاقوت در آیگپ و باب القبله در روبیکا از جمله ویژه برنامه‌های معروف و مناسبتی همزمان با فرارسیدن ایام عزاداری حضرت فاطمه صدیقه (س) هستند که در پی استقبال سالانه کاربران و عاشقان ولایت و امامت، امسال نیز به مرحله تولید و پخش رسیده‌اند.

ویژه برنامه “یاقوت” که هم اکنون در دسترس کاربران آیگپ قرار گرفته، شامل قسمت‌ها و آیتم‌های مختلفی است که کاربران می‌توانند با توجه به حس و حال و علاقه‌مندی‌های خود از آن‌ها استفاده کنند.

همچنین ویژه برنامه باب القبله، برنامه‌ای گفتگو محور و از برنامه‌های تولیدی همراه اول است که از ۱۲ الی ۱۶ دی ماه هر شب حوالی ساعت ۲۲ از بستر آیگپ و روبیکا پخش می‌شود.

لازم به ذکر است، سال گذشته نیز هیئت سیار «عقیق فاطمی» از دیگر برنامه‌های این پویش بود که در آستانه شهادت حضرت زهرا(س) راه‌اندازی شد تا عموم مردم در نقاط مختلف شهر تهران بتوانند از این فرصت معنوی بهره‌مند شوند؛ در واقع اپراتور اول تلفن همراه با انجام این پروژه عزم جدی خود برای تولید محتوا را نشان داد.

همچنین همراه اول در مراسم‌های مذهبی دیگر نظیر ایام محرم نیز اقدام به تولید محتوای مناسب این ایام بر بستر پلتفرم‌های دیجیتال خود کرده بود که استقبال بسیاری از کاربران را نیز به همراه داشت و بر غنای محتوایی سکوهای داخلی نیز افزود.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها