تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۱۰/۲۶ - ۱۸:۴۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 167777

با کسب بالاترین امتیاز، روابط‌عمومی همراه اول در هجدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی ایران، نشان ویژه «روابط‌عمومی هوشمند» را دریافت کرد و در بخش «ارتباطات رسانه‌ای» نیز به‌عنوان روابط‌عمومی برتر معرفی و تقدیر شد.

به گزارش سینماسینما، عصر امروز یکشنبه ۲۶ دی‌ماه «هفدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی» و «هجدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی ایران» با حضور جمعی از مدیران، کارشناسان و اساتید روابط‌عمومی ایران و تعدادی از اساتید بین‌المللی، در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

خانم تسوکو سوقی هارا، رئیس انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی(IPRA) در پیامی ویدئویی به این رویداد، ضمن استقبال از برگزاری این سمپوزیوم و موضوع آن اظهار کرد: نمی‌توانیم تأثیراتی که کووید۱۹ بر امر روابط‌عمومی داشته را نادیده بگیریم. این سمپوزیوم درصدد آن است تا بگوید روابط‌عمومی‌ها باید چه آمادگی‌هایی را برای مواجهه با پساکرونا کسب کنند.

در بخش معرفی برترین های روابط عمومی ایران، روابط عمومی همراه اول با کسب بالاترین امتیاز از ارزیابی های علمی و تخصصی صورت گرفته موفق به دریافت نشان ویژه «روابط عمومی هوشمند» شد.

همچنین روابط عمومی همراه اول با توجه به جمع بندی و تصمیم هیأت داوران به عنوان «روابط عمومی برتر» در حوزه «ارتباطات رسانه ای» در سال ۱۴۰۰ معرفی شد و شایسته دریافت لوح و تندیس این جشنواره شد.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها