همراه اول همزمان با روز اول نمایشگاه بینالمللی جیتکس ۲۰۲۲، ضمن حمایت از همایش «روز فناوری ایران» که گعدهای برای جهانیسازی سرویسها و محصولات کمپانیهای فناور ایرانی و محلی برای شبکهسازی با قطبهای فناوری دنیاست، به مشارکت در پنلهای تخصصی این رویداد پرداخت و از استراتژی خود در زمینه «نوآوری باز» گفت.
به گزارش سینماسینما، عباس لطفعلیان، معاون بازاریابی و فروش همراه اول در پنلی تخصصی گفت: همراه اول شرکتی است که از یک دارایی ملی (شرکت مخابراتی سنتی) به رهبر بازار و اپراتور دیجیتال موبایل تبدیل شده است و از منظر پایگاه مشتری که ارزشمندترین دارایی اپراتورهای تلفن همراه به حساب میآید، بزرگترین اپراتور خاورمیانه و هفدهمین اپراتور بزرگ جهان است.
وحید شاه منصوری، رئیس مرکز تحقیق و توسعه همراه اول نیز در این همایش اظهار کرد: مرکز تحقیق و توسعه همراه اول بیش از دو سال پیش تاسیس شد و در همین دو سال بیش از ۱۰ میلیون دلار سرمایهگذاری شده است.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- آغاز دور جدید حراج شمارههای رند همراه اول
- رونمایی از تکنولوژی eSIM برای اولین بار در ایران توسط همراه اول
- بستههای ویژه همراه اول بهمناسبت آغاز هفته وحدت
- امضای تفاهمنامه بین همراه اول و سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی
- دومین طرح بورسیه تحصیلی مقطع کارشناسی همراه اول کلید خورد
- همراه اول تنها اپراتور با رشد سهم بازار در ۱۴۰۴
- آغاز دور جدید حراج شمارههای رند همراه اول
- ثبت سرعت ۲.۲۶۹ گیگابیتی ۵G همراه اول در آذربایجان غربی
- ثبت سرعت ۱.۹۳۳ گیگابیتی ۵G همراه اول در حضور وزیر ارتباطات
- رکوردشکنی زائران همراه اولی در استفاده از خدمات دیجیتال
- آغاز دور جدید حراج شمارههای رند همراه اول
- فناوری تلفنهمراه در ایران ۳۱ ساله شد
- همراه اول بسته هدیه روز خبرنگار را فعال کرد
- همراه اول؛ نخستین اپراتور خارجی با خدمات حضوری در فرودگاه نجف
- استقرار پاورباکسهای همراه اول در حرمهای مطهر عراق
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶





